Communicating the sacred: varieties of religious marketing

"The book explores marketing as a genuine component of religious traditions. It investigates the theme across a large historic and geographical area, as well as a variety of expressions, ranging from 3rd BCE Maya stucco friezes, early Christian writings, and 9th CE Cambodian inscriptions, right...

Ausführliche Beschreibung

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Bibliographische Detailangaben
Beteiligte: Hubina, Miloš (HerausgeberIn) ; Chan, Francis S. M. (HerausgeberIn)
Medienart: Elektronisch/Druck Buch
Sprache:Englisch
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Veröffentlicht: New York Bern Berlin Brussels Vienna Oxford Warsaw Peter Lang [2022]
In:Jahr: 2022
Bände / Aufsätze:Bände / Aufsätze anzeigen.
normierte Schlagwort(-folgen):B Religion / Kommunikation / Medien / Propaganda / Öffentlichkeitsarbeit / Geschichte
B Religion / Marketing / Geschichte
IxTheo Notationen:AD Religionssoziologie; Religionspolitik
TA Geschichte
ZG Medienwissenschaft; Digitalität; Kommunikationswissenschaft
weitere Schlagwörter:B Aufsatzsammlung
B Persuasion (Psychology)
B Church marketing
B Religion Economic aspects
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