The Personal is Academic: Transforming the Experience of Micro-Aggressions in the Classroom
This article describes the need for effectively addressing the experience of microaggressions in the classroom. It explores the concept of microaggressions and their impact through the perspective of professors from marginalized populations and outlines a strategy for addressing microaggressions so...
1. VerfasserIn: | |
---|---|
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Routledge, Taylor & Francis Group
[2020]
|
In: |
Journal of pastoral theology
Jahr: 2020, Band: 30, Heft: 1, Seiten: 48-61 |
IxTheo Notationen: | FB Theologiestudium NCB Individualethik NCC Sozialethik RF Christliche Religionspädagogik; Katechetik |
weitere Schlagwörter: | B
Theological Education
B Social Justice B Microaggressions B Classroom management B classroom strategies |
Online Zugang: |
Volltext (Verlag) |