Lokale Theorien als Aspekte einer Didaktik religionskooperativer Lehr-/Lernprozesse im Kontext der Fachdidaktischen Entwicklungsforschung

Zwölf Thesen zu einer Didaktik religionskooperativer Lehr-/Lernprozesse

Saved in:  
Bibliographic Details
Authors: Gmoser, Agnes 1992- (Author) ; Kramer, Michael (Author) ; Mešanović, Mevlida (Author) ; Weirer, Wolfgang 1963- (Author) ; Wenig, Eva (Author) ; Yağdı, Şenol (Author)
Format: Print Article
Language:German
Check availability: HBZ Gateway
Interlibrary Loan:Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany)
Published: 2024
In: Christlich-Islamischer Religionsunterricht im Teamteaching
Year: 2024, Pages: 201-215
Standardized Subjects / Keyword chains:B Religious education / Subject didactics
Description
Summary:Zwölf Thesen zu einer Didaktik religionskooperativer Lehr-/Lernprozesse
Item Description:Literaturverzeichnis: Seite 214-215
ISBN:9783847116974
Contains:Enthalten in: Christlich-Islamischer Religionsunterricht im Teamteaching