Das Freiburger Münster und seine Juden: historische, ikonographische und hermeneutische Beobachtungen

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Bachmann, Michael 1946- (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Regensburg Schnell & Steiner 2017
In:Year: 2017
Reviews:[Rezension von: Bachmann, Michael, 1946-, Das Freiburger Münster und seine Juden] (2022) (Koenen, Klaus, 1956 -)
[Das Freiburger Münster und seine Juden], in: Zeitschrift des Breisgau-Geschichtsvereins Schau-ins-Land 137 (2018), Seite 223 (Mona Djabbarpour)
[Das Freiburger Münster und seine Juden], in: Theologische Literaturzeitung 147 (2022), 9, Spalte 815-817 (Christfried Böttrich)
Edition:1. Auflage
Standardized Subjects / Keyword chains:B Minster (Freiburg im Breisgau) / Christian art / Jews (Motif) / Jews / History
Further subjects:B Freiburg im Breisgau
B Church decoration and ornament (Germany) (Freiburg im Breisgau)
B Minster Freiburg im Breisgau
B Freiburger Münster
B Gothic
B Furnishing
B Jews in art
B Church Architecture (Germany) (Freiburg im Breisgau)
B Kirchenfenster
B Jews
B Sculpture
B Christian art and symbolism (Germany) (Freiburg im Breisgau)
B Glass painting
B Church building
Online Access: Inhaltsverzeichnis (Verlag)
Description
Item Description:Literaturverzeichnis: Seiten 204-218
ISBN:3795432626