Wie Werbung wirkt: Erkenntnisse des Neuromarketing

Saved in:  
Bibliographic Details
Authors: Scheier, Christian 1968- (Author) ; Held, Dirk 1971- (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
WorldCat: WorldCat
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Freiburg Berlin München Haufe 2008
In:Year: 2008
Edition:[Nachdr.]
Standardized Subjects / Keyword chains:B Advertising effects
Further subjects:B Marketing Psychological aspects
B Advertising Psychological aspects
B Motivation research (Marketing)

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 546166660
003 DE-627
005 20240420235044.0
007 tu
008 071008s2008 gw ||||| 00| ||ger c
020 |a 3448072516  |9 3-448-07251-6 
020 |a 9783448072518  |9 978-3-448-07251-8 
024 8 |a 00053-0001  |q Best.-Nr. 
028 5 2 |a 00053-0001 
035 |a (DE-627)546166660 
035 |a (DE-576)282588744 
035 |a (DE-599)GBV546166660 
035 |a (OCoLC)254216258 
035 |a (OCoLC)254216258 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
044 |c XA-DE-BW  |c XA-DE-BE  |c XA-DE-BY 
082 0 4 |a 650  |a 150 
084 |a 3,5  |2 ssgn 
084 |a 3,5  |a 1  |2 ssgn 
084 |a AP 17580  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/7023: 
084 |a CW 7500  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/19206: 
084 |a QP 611  |q BVB  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/141908: 
084 |a QP 631  |q BVB  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/141917: 
084 |a QP 634  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/141920: 
084 |a AP 17380  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/7006: 
084 |a 85.40  |2 bkl 
084 |a 05.31  |2 bkl 
100 1 |0 (DE-588)129509159  |0 (DE-627)512977542  |0 (DE-576)181255774  |4 aut  |a Scheier, Christian  |d 1968- 
109 |a Scheier, Christian 1968- 
245 1 0 |a Wie Werbung wirkt  |b Erkenntnisse des Neuromarketing  |c Christian Scheier; Dirk Held 
250 |a [Nachdr.] 
264 1 |a Freiburg  |a Berlin  |a München  |b Haufe  |c 2008 
300 |a 195 S.  |b Ill., graph. Darst.  |c 24 cm 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Literaturverz. S. 191 - 195 
583 1 |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet  |f PEBW  |h DE-31  |x XA-DE-BW  |2 pdager  |5 DE-25 
583 1 |a Archivierung prüfen  |c 20240324  |f DE-4165  |z 2  |2 pdager 
601 |a Werbung 
601 |a Erkenntnis 
650 0 |a Marketing  |x Psychological aspects 
650 0 |a Advertising  |x Psychological aspects 
650 0 |a Motivation research (Marketing) 
650 4 |a Advertising  |x Psychological aspects 
650 4 |a Marketing  |x Psychological aspects 
650 4 |a Motivation research (Marketing) 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4189647-6  |0 (DE-627)105255572  |0 (DE-576)210061219  |2 gnd  |a Werbewirkung 
689 0 |5 DE-101 
700 1 |0 (DE-588)131715496  |0 (DE-627)512988889  |0 (DE-576)298694522  |4 aut  |a Held, Dirk  |d 1971- 
935 |a mteo 
935 |i Blocktest 
936 r v |a AP 17580  |b Wirkung  |k Allgemeines  |k Medien- und Kommunikationswissenschaften, Medienkulturwissenschaft, Kommunikationsdesign  |k Werbung, Propaganda  |k Aufmachung, Gestaltung, Design  |k Wirkung  |0 (DE-627)127068518X  |0 (DE-625)rvk/7023:  |0 (DE-576)20068518X 
936 r v |a CW 7500  |b Mikroökonomische Seite (Werbung, Konsumverhalten u.ä.)  |k Psychologie  |k Angewandte Psychologie  |k Andere Gebiete der angewandten Psychologie  |k Wirtschaftspsychologie  |k Mikroökonomische Seite (Werbung, Konsumverhalten u.ä.)  |0 (DE-627)1271482517  |0 (DE-625)rvk/19206:  |0 (DE-576)201482517 
936 r v |a QP 611  |b Marktforschung  |k Wirtschaftswissenschaften  |k Allgemeine Betriebswirtschaftslehre  |k Aufbauelemente des Unternehmens  |k Absatz  |k Absatzvorbereitung  |k Marktforschung  |0 (DE-627)1271357542  |0 (DE-625)rvk/141908:  |0 (DE-576)201357542 
936 r v |a QP 631  |b Psychologische und soziologische Grundlagen der Werbung  |k Wirtschaftswissenschaften  |k Allgemeine Betriebswirtschaftslehre  |k Aufbauelemente des Unternehmens  |k Absatz  |k Werbung und Public Relations  |k Psychologische und soziologische Grundlagen der Werbung  |0 (DE-627)1271482401  |0 (DE-625)rvk/141917:  |0 (DE-576)201482401 
936 r v |a QP 634  |b Werbeerfolgskontrolle  |k Wirtschaftswissenschaften  |k Allgemeine Betriebswirtschaftslehre  |k Aufbauelemente des Unternehmens  |k Absatz  |k Werbung und Public Relations  |k Werbeerfolgskontrolle  |0 (DE-627)1271499525  |0 (DE-625)rvk/141920:  |0 (DE-576)201499525 
936 r v |a AP 17380  |b Kommerzielle Werbung (Reklame)  |k Allgemeines  |k Medien- und Kommunikationswissenschaften, Medienkulturwissenschaft, Kommunikationsdesign  |k Werbung, Propaganda  |k Werbetypen  |k Kommerzielle Werbung (Reklame)  |0 (DE-627)1270685023  |0 (DE-625)rvk/7006:  |0 (DE-576)200685023 
936 b k |a 85.40  |j Marketing  |0 (DE-627)106420143 
936 b k |a 05.31  |j Öffentlichkeit  |x Kommunikationswissenschaft  |0 (DE-627)106419560 
951 |a BO 
ELC |b 1 
ITA |a 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3177677077 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 546166660 
LOK |0 005 20080623114114 
LOK |0 008 080623||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21-31  |c DE-627  |d DE-21-31 
LOK |0 541   |e 08/691 
LOK |0 852   |a DE-21-31 
LOK |0 852 1  |c Pv III a 30a  |m p  |9 00 
LOK |0 938   |k p 
LOK |0 938   |l E12  |8 0 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
REL |a 1 
STA 0 0 |a Advertising effects,Marketing 
STB 0 0 |a Effet de la publicité,Marketing,Mercatique,Mercatique,Marketing 
STC 0 0 |a Efecto publicitario,Marketing 
STD 0 0 |a Effetto della pubblicità,Marketing 
STE 0 0 |a 巿场营销,营销,巿场营销 
STF 0 0 |a 巿場營銷,營銷,巿場行銷 
STG 0 0 |a Efeito publicitário,Marketing 
STH 0 0 |a Воздействие рекламы,Маркетинг 
STI 0 0 |a Διαφημιστικό αποτέλεσμα,Μάρκετινγκ,Marketing 
SUB |a REL 
SYE 0 0 |a Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung,Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgut,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung , Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung,Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgut,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung