Die Kirchengemeinde als Unternehmen: die Marketing- und Managementprinzipien der US-amerikanischen Gemeindewachstumsbewegung

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Blömer, Michael (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
WorldCat: WorldCat
Interlibrary Loan:Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany)
Published: Berlin Münster Lit 2007
In: Hamburger theologische Studien (18)
Year: 2007
Reviews:Die Kirchengemeinde als Unternehmen. Die Marketing- und Managementprinzipien der US-amerikanischen Gemeindewachstumsbewegung (2001) (Hermelink, Jan, 1958 -)
Edition:2. Aufl.
Series/Journal:Hamburger theologische Studien 18
Standardized Subjects / Keyword chains:B Church Growth School / Ecclesiology
B Church Growth School / Marketing
B Church Growth School / Management
Further subjects:B Church
B Usa
B Marketing management
B Management
B Thesis
Description
Physical Description:238 S., 21 cm
ISBN:978-3-8258-3915-4