Konstitutive Elemente einer Allgemeinen (integrativen) Pädagogik und eines veränderten Verständnisses von Behinderung: eine hermeneutische Arbeit zur Frage eines Paradigmen- oder Perspektivenwechsels durch den gemeinsamen Unterricht von behinderten und nichtbehinderten Kindern und Jugendlichen

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Erzmann, Tobias 1966- (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Frankfurt am Main [u.a.] Lang 2003
In: Behindertenpädagogik und Integration (2)
Year: 2003
Series/Journal:Behindertenpädagogik und Integration 2
Standardized Subjects / Keyword chains:B Germany / Integrational pedagogy / Switzerland / Austria
Further subjects:B Thesis
B Integrative education of the disabled
Description
Item Description:Literaturverz. S. 343 - 364
ISBN:3631508980