Kognitionspsychologische Stufentheorien und religiöses Lernen: zur (korrelations-)didaktischen Bedeutung der Entwicklungstheorien von J. Piaget, L. Kohlberg und F. Oser/P. Gmünder

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Hofmann, Bernhard F. (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Freiburg im Breisgau [u.a.] Herder 1991
In:Year: 1991
Reviews:Hofmann, Bernhard F., Kognitionspsychologische Stufentheorien und religiöses Lernen (1992) (Fraas, Hans-Jürgen, 1934 -)
Hofmann, Bernhard F., Kognitionspsychologische Stufentheorien und religiöses Lernen (1993) (Schweitzer, Friedrich, 1954 -)
Standardized Subjects / Keyword chains:B Genetic epistemology
B Moral development
B Religious judgment
Further subjects:B Thesis
Description
ISBN:3451221527