Konstruktive Didaktik: Beiträge zur Definition von Unterrichtzielen durch Lehrformen und Unterrichtsmodelle ; Umrisse einer empirischen Unterrichtsforschung

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Hiller, Gotthilf Gerhard 1944- (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
WorldCat: WorldCat
Interlibrary Loan:Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany)
Published: Düsseldorf Schwann 1973
In: Sprache und Lernen (22)
Year: 1973
Edition:1. Aufl.
Series/Journal:Sprache und Lernen 22
Standardized Subjects / Keyword chains:B Constructivism
B Teaching research / Empirical social research
Further subjects:B Teaching research
B Didactics
B Empirical social research
B Thesis
B Cognition theory
B Teaching
Description
Item Description:Mit Bibliogr
Physical Description:255 S., 21 cm
ISBN:3-7895-0194-8