Chancen und Grenzen von Künstlicher Intelligenz in der (schulischen) Bildung und die Bedeutung kulturellen Lernens
Main Author: | |
---|---|
Format: | Electronic Article |
Language: | German |
Check availability: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Interlibrary Loan: | Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany) |
Published: |
2024
|
In: |
Zeitschrift für evangelische Ethik
Year: 2024, Volume: 68, Issue: 2, Pages: 83-88 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Artificial intelligence
/ Digitalization
/ Education
/ School teaching
|
IxTheo Classification: | ZF Education ZG Media studies; Digital media; Communication studies |
Online Access: |
Volltext (lizenzpflichtig) Volltext (lizenzpflichtig) |
ISSN: | 2197-912X |
---|---|
Contains: | Enthalten in: Zeitschrift für evangelische Ethik
|
Persistent identifiers: | DOI: 10.14315/zee-2024-680202 |