Virale Markenbildung: Wie Marken Meme erfolgreich nutzen

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Zerlauth, Thomas 1968- (Author)
Format: Electronic Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Interlibrary Loan:Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany)
Published: München Haufe 2023.
München Imprint: Haufe 2023.
In:Year: 2023
Volumes / Articles:Show volumes/articles.
Edition:1. Auflage
Standardized Subjects / Keyword chains:B Viral marketing
Further subjects:B Brand
B Digital Media
B Viral
B Branding (Marketing)
B Virales Marketing
B Markenführung
B Markenbildung
B Memes
B Marketing
Online Access: Volltext (doi)
Volltext (lizenzpflichtig)

MARC

LEADER 00000cam a2200000 c 4500
001 1876954035
003 DE-627
005 20250606123845.0
007 cr uuu---uuuuu
008 231226s2023 gw |||||o 00| ||ger c
020 |a 9783648169407  |9 978-3-648-16940-7 
024 7 |a 10.34157/978-3-648-16940-7  |2 doi 
035 |a (DE-627)1876954035 
035 |a (DE-599)KEP099732785 
035 |a (DE-He213)978-3-648-16940-7 
035 |a (DE-627-1)099732785 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a ger 
044 |c XA-DE 
072 7 |a KJS  |2 bicssc 
072 7 |a BUS043000  |2 bisacsh 
082 0 |a 658.827  |2 23 
084 |a QP 624  |q SEPA  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/141914: 
084 |a QP 650  |q SEPA  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/141922: 
084 |a 85.40  |2 bkl 
100 1 |e VerfasserIn  |0 (DE-588)115397426  |0 (DE-627)077222628  |0 (DE-576)175760152  |4 aut  |a Zerlauth, Thomas  |d 1968- 
109 |a Zerlauth, Thomas 1968- 
245 1 0 |a Virale Markenbildung  |b Wie Marken Meme erfolgreich nutzen  |c von Thomas Zerlauth 
250 |a 1. Auflage 
264 1 |a München  |b Haufe  |c 2023. 
264 1 |a München  |b Imprint: Haufe  |c 2023. 
300 |a 1 Online-Ressource(252 S.) 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a Computermedien  |b c  |2 rdamedia 
338 |a Online-Ressource  |b cr  |2 rdacarrier 
650 7 |8 1.1\x  |a Markenführung  |0 (DE-627)091376270  |0 (DE-2867)19129-5  |2 stw 
650 7 |8 1.2\x  |a Virales Marketing  |0 (DE-627)556504747  |0 (DE-2867)29814-5  |2 stw 
650 0 |a Branding (Marketing) 
650 0 |a Digital Media 
650 4 |a Viral  |7 (dpeaa)DE-206 
650 4 |a Memes  |7 (dpeaa)DE-206 
650 4 |a Marke  |7 (dpeaa)DE-206 
650 4 |a Markenbildung  |7 (dpeaa)DE-206 
650 4 |a Marketing  |7 (dpeaa)DE-206 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)7564917-2  |0 (DE-627)526991321  |0 (DE-576)263464423  |2 gnd  |a Viral Marketing 
689 0 |5 DE-101 
776 1 |z 9783648169384 
856 4 0 |u https://link.springer.com/book/10.34157/978-3-648-16940-7  |m X:SPRINGER  |x Verlag  |z lizenzpflichtig  |7 1 
856 |u https://doi.org/10.34157/978-3-648-16940-7  |x doi  |3 Volltext 
912 0 |a ZDB-2-SEB  |b 2023 
912 0 |a ZDB-2-SWI  |b 2023 
936 r v |a QP 624  |b Produkt- und Sortimentsgestaltung  |k Wirtschaftswissenschaften  |k Allgemeine Betriebswirtschaftslehre  |k Aufbauelemente des Unternehmens  |k Absatz  |k Einzelne absatzpolitische Instrumente  |k Produkt- und Sortimentsgestaltung  |0 (DE-627)1270742647  |0 (DE-625)rvk/141914:  |0 (DE-576)200742647 
936 r v |a QP 650  |b Datenverarbeitung im Marketing  |k Wirtschaftswissenschaften  |k Allgemeine Betriebswirtschaftslehre  |k Aufbauelemente des Unternehmens  |k Absatz  |k Werbung und Public Relations  |k Datenverarbeitung im Marketing  |0 (DE-627)127087697X  |0 (DE-625)rvk/141922:  |0 (DE-576)20087697X 
936 b k |a 85.40  |j Marketing  |q SEPA  |0 (DE-627)106420143 
951 |a BO 
ACO |a 1 
ELC |a 1 
ITA |a 1  |t 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 4444735724 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1876954035 
LOK |0 005 20231226112330 
LOK |0 008 231226||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21  |c DE-627  |d DE-21 
LOK |0 092   |o k  |p p 
LOK |0 689   |a s  |a eBook-Springer-Wirtschaftswissenschaften-2023 
LOK |0 852   |a DE-21 
LOK |0 852 1  |9 00 
LOK |0 85640  |u https://link.springer.com/book/10.34157/978-3-648-16940-7  |z Zugang für die Universität Tübingen 
LOK |0 912   |a ZDB-2-SWI 
LOK |0 935   |a ebok 
LOK |0 938   |f 35 
LOK |0 939   |a 26-12-23  |b l01 
ORI |a TA-MARC-ixtheob001.raw 
REL |a 1 
SPR |a 1  |t IXT 
STA 0 0 |a Brand,Marketing,Viral marketing 
STB 0 0 |a Marketing viral,Marketing,Mercatique,Mercatique,Marque 
STC 0 0 |a Marca comercial,Marketing,Mercadotecnia viral 
STD 0 0 |a Marca <economia>,Brand,Marchio (economia),Brand,Marchio,Marketing,Marketing virale 
STE 0 0 |a 巿场营销,营销,巿场营销 
STF 0 0 |a 巿場營銷,營銷,巿場行銷,病毒营销 
STG 0 0 |a Marca comercial,Marketing,Marketing viral 
STH 0 0 |a Вирусный маркетинг,Марка,Маркетинг 
STI 0 0 |a Μάρκα,Μάρκετινγκ,Marketing 
SUB |a REL 
SYE 0 0 |a Herstellermarke,Markenzeichen,Produktmarke,Signet,Brand , Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung,Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgut,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung 
SYG 0 0 |a Virales Marketing