Kommerz kontra Kultur?: europäischer Medienmarkt und kulturelle Identitäten ; Hohenheimer Medientage 1993

Saved in:  
书目详细资料
企业作者: Akademie der Diözese Rottenburg-Stuttgart (Other) ; Hohenheimer Medientage. 14 (1993) (Other)
其他作者: Schmitz, Hermann-Josef 1945-2005 (Editor)
格式: Print 图书
语言:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
WorldCat: WorldCat
Interlibrary Loan:Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany)
出版: Stuttgart Akad. der Diözese Rottenburg-Stuttgart, Geschäftsstelle 1995
In: Hohenheimer Protokolle (49)
Year: 1995
丛编:Hohenheimer Protokolle 49
Standardized Subjects / Keyword chains:B Europa / Medienmarkt / 文化认同
Further subjects:B EU / EG sowie Mitgliedsländer 信息 / 媒体
B Konferenzschrift 1993 (Stuttgart-Hohenheim)
实物特征
Item Description:Literaturangaben
实物描述:125 S, graph. Darst, 22 cm
ISBN:3-926297-55-7