Kommerz kontra Kultur?: europäischer Medienmarkt und kulturelle Identitäten ; Hohenheimer Medientage 1993

Saved in:  
Bibliographic Details
Published in:Hohenheimer Protokolle
Corporate Authors: Akademie der Diözese Rottenburg-Stuttgart (Other) ; Hohenheimer Medientage 14 1993 (Other)
Contributors: Schmitz, Hermann-Josef 1945-2005 (Editor)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Stuttgart Akademie d. Diözese Rottenburg-Stuttgart, Geschäftsstelle 1995
In: Hohenheimer Protokolle (49)
Year: 1995
Series/Journal:Hohenheimer Protokolle 49
Standardized Subjects / Keyword chains:B Europe / Media market / Cultural identity
Further subjects:B EU / EG sowie Mitgliedsländer Media / Information
B Conference program 1993 (Stuttgart-Hohenheim)
Description
Item Description:Literaturangaben
ISBN:3926297557