Collaboration between Science and Religious Education teachers in Scottish Secondary schools

The article reports on quantitative research that examines: (1) the current practice in collaboration; and (2) potential for collaboration between Science and Religious Education teachers in a large sample of Scottish secondary schools. The authors adopt and adapt three models (conflict; concordat a...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Hall, Stuart (VerfasserIn) ; McKinney, Stephen (VerfasserIn) ; Lowden, Kevin (VerfasserIn) ; Smith, Marjorie (VerfasserIn) ; Beaumont, Paul (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: 2014
In: Journal of beliefs and values
Jahr: 2014, Band: 35, Heft: 1, Seiten: 90-107
weitere Schlagwörter:B Science and Religious Education
B Secondary schools
Online-Zugang: Vermutlich kostenfreier Zugang
Volltext (lizenzpflichtig)