Fatima Cavis: Den Koran verstehen lernen. Perspektiven für die hermeneutisch-theologische Grundlegung einer subjektorientierten und kontextbezogenen Korandidaktik (=Religionspädagogik in pluraler Gesellschaft 27), Paderborn: Brill | Schöningh, 241 S., 89,00 €.
| Main Author: | |
|---|---|
| Format: | Electronic Review |
| Language: | German |
| Check availability: | HBZ Gateway |
| Interlibrary Loan: | Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany) |
| Published: |
2022
|
| In: |
Zeitschrift für Pädagogik und Theologie
Year: 2022, Volume: 74, Issue: 2, Pages: 234-241 |
| Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Koran
/ Didactics
|
| IxTheo Classification: | AH Religious education BJ Islam |
| Further subjects: | B
Book review
|
| Online Access: |
Volltext (lizenzpflichtig) Volltext (lizenzpflichtig) |
| ISSN: | 2366-7796 |
|---|---|
| Contains: | Enthalten in: Zeitschrift für Pädagogik und Theologie
|
| Persistent identifiers: | DOI: 10.1515/zpt-2022-0025 |