Wie Religionslehrkräfte von ihrem Religionsunterricht erzählen: Orientierungen angesichts von Umbruchssituationen
Main Author: | |
---|---|
Corporate Author: | |
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
WorldCat: | WorldCat |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Stuttgart
Verlag W. Kohlhammer
2022
|
In: |
Religionspädagogik innovativ (Band 51)
Year: 2022 |
Edition: | 1. Auflage |
Series/Journal: | Religionspädagogik innovativ
Band 51 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Lower Saxony
/ Elementary school
/ Protestant religious instruction
/ Assessment
/ Protestant religion teacher
/ Empirical pedagogy
B Religious instruction B Lower Saxony / Religion teacher / Vocation / Self-image / Empirical research |
IxTheo Classification: | AH Religious education |
Further subjects: | B
Thesis
|
Online Access: |
Table of Contents Blurb |
Item Description: | Dissertation erschienen unter dem Titel: Religionsunterricht zwischen „Sternstunden“ und Problemfach : Orientierungen von Religionslehrkräften an niedersächsischen Grundschulen angesichts avisierter Reformbestrebungen Literaturverzeichnis: Seite 261-277 |
---|---|
ISBN: | 3170424823 |