Ulfat, Fahimah / Ghandour, Ali (Hg.) (2020). Islamische Bildungsarbeit in der Schule. Theologische und didaktische Überlegungen zum Umgang mit ausgewählten Themen im Islamischen Religionsunterricht. Wiesbaden: Springer VS. ISBN 978-3-658-26720-9. 316 Seiten.
Main Author: | |
---|---|
Format: | Electronic Review |
Language: | German |
Check availability: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Interlibrary Loan: | Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany) |
Published: |
2022
|
In: |
Religionspädagogische Beiträge
Year: 2022, Volume: 45, Issue: 1, Pages: 133-134 |
Further subjects: | B
Book review
|
Online Access: |
Volltext (kostenfrei) Volltext (kostenfrei) |
ISSN: | 2750-3941 |
---|---|
Contains: | Enthalten in: Religionspädagogische Beiträge
|
Persistent identifiers: | DOI: 10.20377/rpb-177 |