Welling, Katharina (2020). Interreligiöses Lernen im Lehramtsstudium der Katholischen Theologie. Empirische Untersuchungen des Scriptural Reasoning als Basis dialogischer Lernprozesse. Münster: Waxmann. ISBN 978-3-8309-4221-4. 364 Seiten.
Main Author: | |
---|---|
Format: | Electronic Review |
Language: | German |
Check availability: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Interlibrary Loan: | Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany) |
Published: |
2021
|
In: |
Religionspädagogische Beiträge
Year: 2021, Volume: 44, Issue: 2, Pages: 199-201 |
Further subjects: | B
Book review
|
Online Access: |
Volltext (kostenfrei) Volltext (kostenfrei) |
ISSN: | 2750-3941 |
---|---|
Contains: | Enthalten in: Religionspädagogische Beiträge
|
Persistent identifiers: | DOI: 10.20377/rpb-128 |