Übertragung, Erhellung, Entwicklung, Kommunikation, Erfahrung: Strategien ethischer Bildung im Religionsunterricht

Religiöse Bildung als Werte-Bildung? | Strategien ethischer Erziehung und Bildung im Religionsunterricht | Strategien ethischer Bildung: Didaktische Perspektiven

Αποθηκεύτηκε σε:  
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Naurath, Elisabeth 1965- (Συγγραφέας)
Τύπος μέσου: Εκτύπωση Άρθρο
Γλώσσα:Γερμανικά
Έλεγχος διαθεσιμότητας: HBZ Gateway
Interlibrary Loan:Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany)
Έκδοση: 2021
Στο/Στη: Handbuch ethische Bildung
Έτος: 2021, Σελίδες: 222-229
Τυποποιημένες (ακολουθίες) λέξεων-κλειδιών:B Ηθική εκπαίδευση / Θρησκευτικά (μάθημα)
Περιγραφή
Σύνοψη:Religiöse Bildung als Werte-Bildung? | Strategien ethischer Erziehung und Bildung im Religionsunterricht | Strategien ethischer Bildung: Didaktische Perspektiven
Περιγραφή τεκμηρίου:Literaturverzeichnis: Seite 228-229
ISBN:9783825256043
Περιλαμβάνει:Enthalten in: Handbuch ethische Bildung