Einführungen in religiöse Traditionen lehren – Ein hochschuldidaktischer Vorschlag am Beispiel der Sikhs
Main Author: | |
---|---|
Format: | Electronic Article |
Language: | German |
Check availability: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
[publisher not identified]
[2020]
|
In: |
Zeitschrift für Religionskunde
Year: 2020, Volume: 8, Pages: 173-185 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Switzerland
/ Ethik, Religionen, Gemeinschaft (Teaching subject)
/ Sikhism
/ University didactics
|
IxTheo Classification: | AH Religious education BK Hinduism, Jainism, Sikhism KBC Switzerland ZF Education |
Further subjects: | B
Einführungslehren
B Sikhism B Constructive Alignment |
Online Access: |
Volltext (kostenfrei) |
ISSN: | 2297-6469 |
---|---|
Contains: | Enthalten in: Zeitschrift für Religionskunde
|
Persistent identifiers: | DOI: 10.26034/fr.zfrk.2020.085 |