Manfred L. Pirner, Johannes Lähnemann, Werner Haussmann, Susanne Schwarz (Hg.): Public Theology, Religious Diversity, and Interreligious Learning. Contributing to the Common Good Through Religious Education, New York, London 2018 (Routledge Research in Religion and Education), 218 S., E-Book € 38,49, Buch € 128,99.
| Auteur principal: | |
|---|---|
| Type de support: | Électronique Critique |
| Langue: | Allemand |
| Vérifier la disponibilité: | HBZ Gateway |
| Interlibrary Loan: | Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany) |
| Publié: |
[2020]
|
| Dans: |
Zeitschrift für Pädagogik und Theologie
Année: 2020, Volume: 72, Numéro: 2, Pages: 235-241 |
| Sujets non-standardisés: | B
Compte-rendu de lecture
B Theologie und Religion B Pédagogie B Sciences sociales B Religions- und Gemeindepädagogik B Theorie und Geschichte der Pädagogik B Théologie pratique |
| Accès en ligne: |
Volltext (Maison d'édition) Volltext (doi) |
| ISSN: | 2366-7796 |
|---|---|
| Contient: | Enthalten in: Zeitschrift für Pädagogik und Theologie
|
| Persistent identifiers: | DOI: 10.1515/zpt-2020-0026 |