Der konfessionell-kooperative Religionsunterricht als Herausforderung für die Religionslehrerinnen- und Religionslehrerbildung. Empfehlungen der Gemischten Kommission für die Reform des Theologiestudiums für die Aus-, Fort- und Weiterbildung
Main Author: | |
---|---|
Contributors: | |
Format: | Electronic Article |
Language: | German |
Check availability: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Interlibrary Loan: | Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany) |
Published: |
[2020]
|
In: |
Zeitschrift für Pädagogik und Theologie
Year: 2020, Volume: 72, Issue: 2, Pages: 192-202 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Teacher education
/ Protestant Church
/ Konfessionell-kooperativer Religionsunterricht
|
IxTheo Classification: | FB Theological education KDD Protestant Church KDJ Ecumenism RF Christian education; catechetics |
Further subjects: | B
Social sciences
B Pedagogics B Practical theology B Theologie und Religion B Religions- und Gemeindepädagogik B Theorie und Geschichte der Pädagogik |
Online Access: |
Presumably Free Access Volltext (Verlag) Volltext (doi) |
ISSN: | 2366-7796 |
---|---|
Contains: | Enthalten in: Zeitschrift für Pädagogik und Theologie
|
Persistent identifiers: | DOI: 10.1515/zpt-2020-0021 |