„Die Welt am Abgrund“: Ein Planspiel zu Verschwörungstheorien

Saved in:  
Bibliographic Details
Published in:Im Dialog
Main Author: Lenuweit, Tanja (Author)
Format: Electronic Article
Language:German
Check availability: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Drawer...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Akademie d. Diözese Rottenburg-Stuttgart [2020]
In: Im Dialog
Standardized Subjects / Keyword chains:B Planning game / Conspiracy theory / Pedagogics
IxTheo Classification:ZC Politics in general
ZF Education
Further subjects:B Planning game
B Pedagogics
B Verschwörungstheorien
B Antisemitism
Online Access: Volltext (kostenfrei)
Volltext (kostenfrei)

MARC

LEADER 00000caa a22000002 4500
001 1702126919
003 DE-627
005 20200713140424.0
007 cr uuu---uuuuu
008 200625s2020 xx |||||o 00| ||ger c
024 7 |a 10.25787/idadrs.v0i3.262  |2 doi 
035 |a (DE-627)1702126919 
035 |a (DE-599)KXP1702126919 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a ger 
084 |a 1  |2 ssgn 
100 1 |e VerfasserIn  |0 (DE-588)1212617495  |0 (DE-627)1702146413  |4 aut  |a Lenuweit, Tanja 
109 |a Lenuweit, Tanja  |a Lenuweit, T. 
245 1 5 |a „Die Welt am Abgrund“  |b Ein Planspiel zu Verschwörungstheorien 
264 1 |c [2020] 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a Computermedien  |b c  |2 rdamedia 
338 |a Online-Ressource  |b cr  |2 rdacarrier 
601 |a Abgrund 
650 4 |a Antisemitismus 
650 4 |a Pädagogik 
650 4 |a Planspiel 
650 4 |a Verschwörungstheorien 
652 |a ZC:ZF 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4132369-5  |0 (DE-627)10568824X  |0 (DE-576)209634987  |2 gnd  |a Planspiel 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4138784-3  |0 (DE-627)105640115  |0 (DE-576)20968898X  |2 gnd  |a Verschwörungstheorie 
689 0 2 |d s  |0 (DE-588)4044302-4  |0 (DE-627)106206168  |0 (DE-576)209060174  |2 gnd  |a Pädagogik 
689 0 |5 (DE-627) 
773 0 8 |i Enthalten in  |t Im Dialog  |d Stuttgart : Akademie der Diözese Rottenburg-Stuttgart, 2019  |g 3(2020), Seite 219-224  |h Online-Ressource  |w (DE-627)167679381X  |w (DE-600)2983997-X  |x 2698-5446  |7 nnns 
773 1 8 |g volume:3  |g year:2020  |g pages:219-224 
856 4 0 |u https://imdialog.akademie-rs.de/ojs/index.php/idadrs/article/view/262  |x Verlag  |z kostenfrei 
856 4 0 |u https://doi.org/10.25787/idadrs.v0i3.262  |x Resolving-System  |z kostenfrei 
936 u w |d 3  |j 2020  |h 219-224 
951 |a AR 
ELC |a 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3690973686 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1702126919 
LOK |0 005 20200713140424 
LOK |0 008 200625||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-Tue135  |c DE-627  |d DE-Tue135 
LOK |0 092   |o n 
LOK |0 852   |a DE-Tue135 
LOK |0 852 1  |9 00 
LOK |0 935   |a ixzs  |a ixzo 
LOK |0 936ln  |0 1442053712  |a ZF 
LOK |0 936ln  |0 1550736965  |a ZC 
OAS |a 1 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
REL |a 1 
STA 0 0 |a Antisemitism,Antisemitism,Antisemitism in art,Conspiracy theory,Pedagogics,Pedagogics,Pedagogy,Education science,Paedagogy,Paedagogics,Education,Planning game 
STB 0 0 |a Antisémitisme,Antisémitisme,Jeu de simulation,Pédagogie,Pédagogie,Théorie du complot,Complotisme,Complotisme 
STC 0 0 |a Antisemitismo,Antisemitismo,Juego de simulación,Pedagogía,Pedagogía,Teoría de conspiración 
STD 0 0 |a Antisemitismo,Antisemitismo,Gioco di simulazione,Pedagogia,Pedagogia,Teoria complottista 
STE 0 0 |a 反犹太主义,反犹太主义,教育学,模拟游戏,阴谋论 
STF 0 0 |a 反猶太主義,反猶太主義,教育學,模擬遊戲,陰謀論 
STG 0 0 |a Antissemitismo,Antissemitismo,Jogo de simulação,Pedagogia,Pedagogia,Teoria de conspiração 
STH 0 0 |a Антисемитизм (мотив),Антисемитизм,Педагогика (мотив),Педагогика,Плановая игра,Теория заговора 
STI 0 0 |a Αντισημιτισμός (μοτίβο),Αντισημιτισμός,Θεωρία συνωμοσίας,Παιδαγωγική (μοτίβο),Παιδαγωγική,Προσομοίωση σχέδιου 
SUB |a REL 
SYE 0 0 |a Antisemitism,Judenfeindschaft,Judenhass,Judenfeindschaft,Judenhass , Erziehungswissenschaft,Erziehungswissenschaften,Erziehungswissenschaft,Pädagogischer Prozess,Erziehungswissenschaften 
SYG 0 0 |a Verschwörungsideologie,Verschwörungsmythos,Verschwörungserzählung,Verschwörungsnarrativ , Erziehungswissenschaft,Erziehungswissenschaften,Erziehungswissenschaft,Pädagogischer Prozess,Erziehungswissenschaften