Schöpfung, Urknall und Evolution - Einstellungen von Schüler*innen im biographischen Wandel: ein qualitativ-empirischer Längsschnitt mit dem Ziel religionspädagogischer Pünktlichkeit im Religionsunterricht der Sekundarstufe

Saved in:  
书目详细资料
主要作者: Höger, Christian 1975- (Author)
企业作者: Albert-Ludwigs-Universität Freiburg. Grad-verleihende Institution (Degree granting institution)
格式: Print 图书
语言:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
WorldCat: WorldCat
Interlibrary Loan:Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany)
出版: Berlin Münster Lit [2020]
In: Empirische Theologie (Band 34)
Year: 2020
丛编:Empirische Theologie Band 34
Standardized Subjects / Keyword chains:B 德国 (Westliche Länder) / 神的概念 / 演化论 / 创世信仰 / 态度 / 文理中学学生 / 天主教宗教课程 / 年级 5-11 / Qualitatives Interview
B 宗教课程 / 创造论 / 进化
Further subjects:B Religion and science
B Création
B Image of God
B Creation
B Catéchèse des enfants - Allemagne
B image de Dieu
B 进化
B Religion in the public schools (Germany)
B Religious education - Study and teaching (Secondary)
B creating (artistic activity)
B Interviewing in sociology (Germany)
B Interviewing in sociology
B Religious Education Study and teaching (Secondary) (Germany)
B 学位论文
B Évolution
B Entretiens (Sociologie) - Allemagne
B Christian education of children
B Éducation religieuse - Étude et enseignement (Secondaire) - Allemagne
B Germany
在线阅读: Table of Contents
Blurb
Literaturverzeichnis