Staatsexamen beim modularisierten Lehramt - konstruktive Hybridibildung oder Fremdkörper im System?: Erfahrungen und Überlegungen zur Situation in Mecklenburg-Vorpommern und Baden-Württemberg
Main Author: | |
---|---|
Contributors: | |
Format: | Print Article |
Language: | German |
Check availability: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Interlibrary Loan: | Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany) |
Published: |
2014
|
In: |
Zeitschrift für Pädagogik und Theologie
Year: 2014, Volume: 66, Issue: 2, Pages: 145-157 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Mecklenburg-Vorpommern
/ Baden-Württemberg
/ Bologna declaration
/ Teacher education
/ Theological studies
|
IxTheo Classification: | FB Theological education KBB German language area RF Christian education; catechetics |
Online Access: |
Volltext (kostenfrei) Volltext (kostenfrei) Volltext (lizenzpflichtig) Volltext (lizenzpflichtig) |
Rights Information: | InC 1.0 |
ISSN: | 1437-7160 |
---|---|
Contains: | In: Zeitschrift für Pädagogik und Theologie
|
Persistent identifiers: | HDL: 10900/155383 |