|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 4500 |
001 |
1626092044 |
003 |
DE-627 |
005 |
20231219061251.0 |
007 |
tu |
008 |
170616s2017 xxu||||| 00| ||eng c |
015 |
|
|
|a 17,N23
|2 dnb
|
016 |
7 |
|
|a 1133206212
|2 DE-101
|
020 |
|
|
|a 1433122014
|9 1-4331-2201-4
|
020 |
|
|
|a 9781433122019
|c : EUR 38.95 (DE), EUR 39.40 (AT), CHF 44.00 (freier Preis)
|9 978-1-4331-2201-9
|
020 |
|
|
|a 9781433122026
|c : hardcover
|9 978-1-4331-2202-6
|
020 |
|
|
|a 9781433142550
|c : ebook PDF
|9 978-1-4331-4255-0
|
020 |
|
|
|a 9781433142567
|c : ePUB
|9 978-1-4331-4256-7
|
020 |
|
|
|a 9781433142574
|c : Mobi
|9 978-1-4331-4257-4
|
024 |
3 |
|
|a 9781433122019
|
024 |
8 |
|
|a 312201
|q Bestellnummer
|
035 |
|
|
|a (DE-627)1626092044
|
035 |
|
|
|a (DE-576)489791794
|
035 |
|
|
|a (DE-599)DNB1133206212
|
035 |
|
|
|a (OCoLC)989775415
|
040 |
|
|
|a DE-627
|b ger
|c DE-627
|e rda
|
041 |
|
|
|a eng
|
044 |
|
|
|c XD-US
|
050 |
|
0 |
|a BP43.C2
|
082 |
0 |
|
|a 305.6/97071071
|q LOC
|2 23
|
082 |
0 |
|
|a 305.697071071
|q DE-101
|2 23/ger
|
082 |
0 |
4 |
|a 370
|q DE-101
|
082 |
0 |
4 |
|a 300
|a 370
|a 290
|q DE-101
|
084 |
|
|
|a RC01
|2 fivr
|
084 |
|
|
|a SG04
|2 fivs
|
084 |
|
|
|a SG09
|2 fivs
|
084 |
|
|
|a 0
|2 ssgn
|
084 |
|
|
|a 80.57
|2 bkl
|
100 |
1 |
|
|a Zaidi, Rahat
|e VerfasserIn
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Anti-Islamophobic curriculums
|c Rahat Zaidi
|
263 |
|
|
|a 201706
|
264 |
|
1 |
|a New York
|a Bern
|a Frankfurt
|a Berlin
|a Brussels
|a Vienna
|a Oxford
|a Warsaw
|b Peter Lang
|c 2017
|
300 |
|
|
|a XIV, 132 Seiten
|b Illustrationen
|c 22.5 cm x 15 cm
|
336 |
|
|
|a Text
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a ohne Hilfsmittel zu benutzen
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a Band
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Critical praxis and curriculum guides
|v Vol. 1
|
500 |
|
|
|a Includes bibliographical references
|
601 |
|
|
|a Curriculum
|
650 |
|
0 |
|a Islamophobia
|z Canada
|x Prevention
|
650 |
|
0 |
|a Islam
|x Study and teaching
|z Canada
|
650 |
|
0 |
|a Toleration
|x Study and teaching
|z Canada
|
650 |
|
0 |
|a Multicultural education
|z Canada
|
650 |
0 |
7 |
|0 (DE-588)4214151-5
|0 (DE-627)105067342
|0 (DE-576)21021869X
|a Multikulturelle Gesellschaft
|2 gnd
|
650 |
0 |
7 |
|0 (DE-588)4180099-0
|0 (DE-627)104773715
|0 (DE-576)209995785
|a Schulbildung
|2 gnd
|
650 |
0 |
7 |
|0 (DE-588)4070957-7
|0 (DE-627)106098985
|0 (DE-576)209182393
|a Erziehungsziel
|2 gnd
|
650 |
0 |
7 |
|0 (DE-588)4010781-4
|0 (DE-627)104713747
|0 (DE-576)208890149
|a Curriculum
|2 gnd
|
650 |
0 |
7 |
|0 (DE-588)4169345-0
|0 (DE-627)105410713
|0 (DE-576)209922230
|a Meinungsänderung
|2 gnd
|
650 |
0 |
7 |
|0 (DE-588)4027743-4
|0 (DE-627)106283499
|0 (DE-576)20897220X
|a Islam
|2 gnd
|
650 |
0 |
7 |
|0 (DE-588)4016641-7
|0 (DE-627)106332457
|0 (DE-576)208916768
|a Feindbild
|2 gnd
|
650 |
0 |
7 |
|0 (DE-588)4064037-1
|0 (DE-627)106125532
|0 (DE-576)209151420
|a Vorurteil
|2 gnd
|
650 |
0 |
7 |
|0 (DE-588)4204973-8
|0 (DE-627)105139254
|0 (DE-576)210165766
|a Konzeption
|2 gnd
|
650 |
0 |
7 |
|0 (DE-588)4144383-4
|0 (DE-627)104434090
|0 (DE-576)209733640
|a Beispiel
|2 gnd
|
650 |
0 |
7 |
|0 (DE-588)4461765-3
|0 (DE-627)230758975
|0 (DE-576)212678876
|a Vorschlag
|2 gnd
|
650 |
0 |
7 |
|0 (DE-588)4374764-4
|0 (DE-627)184638410
|0 (DE-576)211773980
|a Initiative
|2 gnd
|
651 |
|
7 |
|0 (DE-588)4029456-0
|0 (DE-627)106274163
|0 (DE-576)208982698
|a Kanada
|2 gnd
|
689 |
0 |
0 |
|d g
|0 (DE-588)4029456-0
|0 (DE-627)106274163
|0 (DE-576)208982698
|2 gnd
|a Kanada
|
689 |
0 |
1 |
|d s
|0 (DE-588)4027743-4
|0 (DE-627)106283499
|0 (DE-576)20897220X
|2 gnd
|a Islam
|
689 |
0 |
2 |
|d s
|0 (DE-588)7640216-2
|0 (DE-627)589480979
|0 (DE-576)301496870
|2 gnd
|a Islamfeindlichkeit
|
689 |
0 |
3 |
|d s
|0 (DE-588)4275311-9
|0 (DE-627)104445874
|0 (DE-576)210714018
|2 gnd
|a Antirassismus
|
689 |
0 |
4 |
|d s
|0 (DE-588)4062005-0
|0 (DE-627)106133829
|0 (DE-576)209142065
|2 gnd
|a Unterricht
|
689 |
0 |
5 |
|d s
|0 (DE-588)4245398-7
|0 (DE-627)104788364
|0 (DE-576)210471093
|2 gnd
|a Interkulturelles Lernen
|
689 |
0 |
|
|5 DE-101
|
689 |
1 |
0 |
|d g
|0 (DE-588)4029456-0
|0 (DE-627)106274163
|0 (DE-576)208982698
|2 gnd
|a Kanada
|
689 |
1 |
1 |
|d s
|0 (DE-588)4123440-6
|0 (DE-627)105755168
|0 (DE-576)209559748
|2 gnd
|a Interkulturelle Erziehung
|
689 |
1 |
2 |
|d s
|0 (DE-588)4121582-5
|0 (DE-627)104279605
|0 (DE-576)209544414
|2 gnd
|a Religiöse Toleranz
|
689 |
1 |
3 |
|d s
|0 (DE-588)4074112-6
|0 (DE-627)106090763
|0 (DE-576)20919250X
|2 gnd
|a Lehrplanentwicklung
|
689 |
1 |
|
|5 (DE-627)
|
776 |
0 |
8 |
|i Erscheint auch als
|n Online-Ausgabe
|a Zaidi, Rahat, 1969 -
|t Anti-Islamophobic curriculums
|d New York : Peter Lang, 2017
|h 1 Online-Ressource (XIV, 132 Seiten)
|w (DE-627)1838431543
|z 9781433142550
|k Electronic
|
830 |
|
0 |
|a Critical praxis and curriculum guides
|v Vol. 1
|9 1
|w (DE-627)749610506
|w (DE-576)384589286
|w (DE-600)2720816-3
|x 2166-1367
|7 ns
|
856 |
4 |
2 |
|u http://deposit.d-nb.de/cgi-bin/dokserv?id=5952d17b96bc4dac88d8074cc7a5d809&prov=M&dok_var=1&dok_ext=htm
|m X:MVB
|q text/html
|3 Inhaltstext
|
856 |
4 |
2 |
|u https://www.peterlang.com/view/product/81690?format=PBK
|m X:MVB
|
856 |
4 |
2 |
|u http://d-nb.info/1133206212/04
|m B:DE-101
|q application/pdf
|3 Inhaltsverzeichnis
|
856 |
4 |
2 |
|u http://www.gbv.de/dms/gei/880136839.pdf
|m V:DE-601
|m B:DE-Bs78
|q application/pdf
|v 2019-01-28
|x Verlag
|y Inhaltsverzeichnis
|3 Inhaltsverzeichnis
|
889 |
|
|
|w (DE-627)880136839
|
935 |
|
|
|a mteo
|
935 |
|
|
|i mdedup
|
936 |
b |
k |
|a 80.57
|j Interkulturelle Erziehung
|0 (DE-627)181571374
|
936 |
f |
i |
|0 (DE-627)1756132321
|a RC01
|b Kanada
|k Nordamerika (ohne Mexiko)
|k Kanada
|2 fivr
|
936 |
f |
i |
|0 (DE-627)1756136025
|a SG04
|b Erziehung/Bildung/Ausbildung
|k Gesellschaft
|k Erziehung/Bildung/Ausbildung
|2 fivs
|
936 |
f |
i |
|0 (DE-627)1756136092
|a SG09
|b Religion/Religionsgemeinschaften
|k Gesellschaft
|k Religion/Religionsgemeinschaften
|2 fivs
|
938 |
1 |
0 |
|0 (DE-627)1756161631
|0 (DE-615)800391549
|a Kanada
|2 fivt
|
938 |
1 |
0 |
|0 (DE-627)1756177902
|0 (DE-615)800098982
|a Multikulturelle Gesellschaft
|2 fivt
|
938 |
1 |
0 |
|0 (DE-627)1756231516
|0 (DE-615)800409605
|a Schulerziehung/Schulbildung
|2 fivt
|
938 |
1 |
0 |
|0 (DE-627)1756209677
|0 (DE-615)800299634
|a Bildungsziele
|2 fivt
|
938 |
1 |
0 |
|0 (DE-627)1756214719
|0 (DE-615)800576897
|a Curriculum
|2 fivt
|
938 |
1 |
0 |
|0 (DE-627)1756156840
|0 (DE-615)800623331
|a Revision von Meinungen/Erkenntnissen
|2 fivt
|
938 |
1 |
0 |
|0 (DE-627)1756169551
|0 (DE-615)800408743
|a Islam
|2 fivt
|
938 |
1 |
0 |
|0 (DE-627)175615533X
|0 (DE-615)800463550
|a Feindbild
|2 fivt
|
938 |
1 |
0 |
|0 (DE-627)175618027X
|0 (DE-615)800068409
|a Vorurteile
|2 fivt
|
938 |
1 |
0 |
|0 (DE-627)1756187886
|0 (DE-615)800055667
|a Konzeption
|2 fivt
|
938 |
1 |
0 |
|0 (DE-627)1756197539
|0 (DE-615)800197114
|a Beispielhafte Fälle
|2 fivt
|
938 |
1 |
0 |
|0 (DE-627)1756238731
|0 (DE-615)800532823
|a Vorschlag/Initiative
|2 fivt
|
938 |
1 |
1 |
|0 (DE-627)1756156301
|0 (DE-615)800386441
|a Didaktik
|2 fiva
|
938 |
1 |
1 |
|0 (DE-627)1756231079
|0 (DE-615)800205041
|a Interkulturelle Erziehung
|2 fiva
|
951 |
|
|
|a BO
|
ELC |
|
|
|b 1
|
LOK |
|
|
|0 000 xxxxxcx a22 zn 4500
|
LOK |
|
|
|0 001 4426394716
|
LOK |
|
|
|0 003 DE-627
|
LOK |
|
|
|0 004 1626092044
|
LOK |
|
|
|0 005 20231219172702
|
LOK |
|
|
|0 008 231205||||||||||||||||ger|||||||
|
LOK |
|
|
|0 040
|a DE-Tue135
|c DE-627
|d DE-Tue135
|
LOK |
|
|
|0 092
|o n
|
LOK |
|
|
|0 852
|a DE-Tue135
|
LOK |
|
|
|0 852 1
|9 00
|
LOK |
|
|
|0 935
|a fivi
|
ORI |
|
|
|a TA-MARC-ixtheoa001.raw
|
REL |
|
|
|a 1
|
STA |
0 |
0 |
|a Anti-racism,Canada,Canada,Canada,Canada,Northwestern Canada,Northern Canada,Western Canada,Change of opinion,Conception,Concept,Curriculum,Educational goal,Educational intention,Enemy image,Foe image,Example,Initiative,Intercultural education,Multicultural education,Intercultural learning,Islam,Islam,Islamophobia,Anti-Islamism,Anti-Muslimism,Lesson plan development,Multi-cultural society,Multicultural society,Cultural pluralism,Pluralism,Culture,Cultural pluralism,Prejudice,Prejudice,Prejudgment,Religious tolerance,Religious tolerance,School education,Schooling,School teaching,School teaching,Teaching,Lessons,Classroom,Didactics,Suggestion,Proposal,Proposal
|
STB |
0 |
0 |
|a Anti-islamisme,Islamophobie,Islamophobie,Antiracisme,Apprentissage interculturel,Changement d'opinion,Cliché hostile,Diabolisation,Diabolisation,Conception,Enseignement,Enseignement,Cours,Cours,Cours (motif),Cours,Exemple,Formation scolaire,Initiative,Islam,Islam,Objectif éducatif,Programme scolaire,Cursus,Cursus,Proposition,Préjugé,Préjugé,Société multiculturelle,Société multiculturelle,Tolérance religieuse,Tolérance religieuse,Éducation interculturelle,Évolution des programmes d'enseignement
|
STC |
0 |
0 |
|a Antirracismo,Aprendizaje intercultural,Cambia de opinión,Conceptualización,Currículo,Desarrollo del plano de enseñanza,Educación intercultural,Ejemplo,Enseñanza,Enseñanza,Formación escolar,Imagen del enemigo,Iniciativa,Islam,Islam,Islamofobía,Objetivo educacional,Prejuicio,Prejuicio,Propuesta,Sugerencia,Sugerencia,Sociedad multicultural,Sociedad multicultural,Tolerancia religiosa,Tolerancia religiosa
|
STD |
0 |
0 |
|a Antirazzismo,Apprendimento interculturale,Cambiamento di opinione,Concezione,Curricolo,Educazione interculturale,Esempio,Evoluzione del piano di studi,Formazione scolastica,Immagine del nemico,Iniziativa,Islam,Islam,Islamofobia,Lezione <motivo>,Lezione,Insegnamento,Insegnamento,Insegnamento (motivo),Insegnamento,Obiettivo educativo,Pregiudizio,Pregiudizio,Proposta,Società multiculturale,Società multiculturale,Tolleranza religiosa,Tolleranza religiosa
|
STE |
0 |
0 |
|a 伊斯兰教,伊斯兰教,回教,回教,反种族主义,多元文化社会,学校教育,成见,先入之见,偏见,敌人形象,仇敌形象,反对者形象,教案设计,课程计划设计,教育目标,概念,构想,观念,课程,课程,教学,跨文化教育
|
STF |
0 |
0 |
|a 伊斯兰恐惧症,伊斯蘭教,伊斯蘭教,回教,回教,反種族主義,多元文化社會,學校教育,成見,先入之見,偏見,教案設計,課程計劃設計,教育目標,敵人形象,仇敵形象,反對者形象,概念,構想,觀念,課程,課程,教學,跨文化教育
|
STG |
0 |
0 |
|a Antirracismo,Aprendizagem intercultural,Conceituação,Currículo,Desenvolvimento do plano de ensino,Educação intercultural,Ensino,Ensino,Exemplo,Formação escolar,Imagem do inimigo,Iniciativa,Islamofobia,Islã,Islã,Mudança de opinião,Objetivo educacional,Preconceito,Preconceito,Proposta,Sugestão,Sugestão,Sociedade multicultural,Sociedade multicultural,Tolerância religiosa,Tolerância religiosa
|
STH |
0 |
0 |
|a Антирассизм,Изменение мнения,Инициатива,Ислам (мотив),Ислам,Исламофобия,Концепция,Межкультурное восптание,Межкультурное обучение,Многокультурное общество (мотив),Многокультурное общество,Предложение,Предубеждение (мотив),Предубеждение,Преподавание,Преподавание,Урок,Урок (мотив),Пример,Разработка учебной программы,Религиозная толерантность (мотив),Религиозная толерантность,Сведения о противнике,Учебная программа,Цель воспитания,Школьное образование
|
STI |
0 |
0 |
|a Αλλαγή γνώμης,Ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών,Αντιρατσισμός,Διαπολιτισμική εκπαίδευση,Διαπολιτισμική μάθηση,Διδασκαλία <μοτίβο>,Διδασκαλία,Μάθημα,Μάθημα (μοτίβο),Εικόνα του εχθρού,Εκπαιδευτικός στόχος,Θρησκευτική ανοχή (μοτίβο),Θρησκευτική ανοχή,Ισλάμ (μοτίβο),Ισλάμ,Ισλαμοφοβία,Παράδειγμα,Πολυπολιτισμική κοινωνία (μοτίβο),Πολυπολιτισμική κοινωνία,Προκατάληψη (μοτίβο),Προκατάληψη,Πρωτοβουλία,Πρόγραμμα σπουδών,Διδακτέα ύλη,Πρόταση,Σχολική εκπαίδευση,Σύλληψη
|
SUB |
|
|
|a REL
|
SYE |
0 |
0 |
|a Islam , Interkulturalität,Interkulturelle Gesellschaft,Kulturpluralismus,Multikulturalismus,Multiethnische Gesellschaft,Multi-racial society,Rassenpluralismus,Transkulturalität,Transkulturelle Gesellschaft,Interkulturalität,Interkulturelle Gesellschaft,Kulturpluralismus,Kulturelle Vielfalt,Kulturelle Diversität,Multikulturalismus,Multiethnische Gesellschaft,Multi-racial society,Rassenpluralismus,Transkulturelle Gesellschaft,Multikulti,Multikulturalität , Schulische Bildung,Schulausbildung , Bildungsziel,Erziehungsintention,Erziehung,Erziehungsziele , Curricularer Lehrplan,Curricula , Islam , Krieg - Ursachen - Gesellschaft - Feindbild , Soziales Vorurteil,Vorgefasste Meinung , Konzept , Beispiele , Entschlusskraft,Unternehmungsgeist
|
SYF |
0 |
0 |
|a Canada,Dominion of Canada,Puissance du Canada
|
SYG |
0 |
0 |
|a Canada,Dominion of Canada,Puissance du Canada , Islam , Islamophobie,Islamfeindschaft,Antiislamismus,Muslimfeindschaft,Muslimfeindlichkeit , Schulunterricht,Unterrichtsgestaltung,Unterricht , Interkulturalität,Multikulturelles Lernen,Transkulturelles Lernen,Interkulturelles Training,Transkulturelles Training,Interkulturelles Coaching , Canada,Dominion of Canada,Puissance du Canada , Interkulturelle Bildung,Interkulturalität,Multikulturelle Erziehung,Interkulturelle Pädagogik,Bikulturelle Erziehung,Transkulturalität,Transkulturelle Erziehung,Transkulturelle Pädagogik , Lehrplan
|
TIM |
|
|
|a 100018670701_100020241231
|b 1867-07-01 - 2024
|