Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Grümme, B. (2016). Der Berufsschulreligionsunterricht als Laboratorium heterogenitätsfähiger Religionspädagogik. Schulformbezogene Überlegungen zur Konfessionalität des Religionsunterrichts. Theo-Web, 15(1), 141-152.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Grümme, Bernhard. "Der Berufsschulreligionsunterricht Als Laboratorium Heterogenitätsfähiger Religionspädagogik. Schulformbezogene Überlegungen Zur Konfessionalität Des Religionsunterrichts." Theo-Web 15, no. 1 (2016): 141-152.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Grümme, Bernhard. "Der Berufsschulreligionsunterricht Als Laboratorium Heterogenitätsfähiger Religionspädagogik. Schulformbezogene Überlegungen Zur Konfessionalität Des Religionsunterrichts." Theo-Web, vol. 15, no. 1, 2016, pp. 141-152.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.