Jesus von Nazaret: was wir von ihm wissen können

Analysiert die Spuren des historisch nachweisbaren Jesus: Seine geistigen und familiären Wurzeln, das politische und religiöse Umfeld, seine Wirkung auf die Zeitgenossen.

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Ebner, Martin 1956- (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Stuttgart Verlag Kath. Bibelwerk 2007
In:Year: 2007
Standardized Subjects / Keyword chains:B Jesus Christus / Historical background / Socio-historical exegesis
B New Testament / Environment
B Early Judaism / Life of Jesus research
IxTheo Classification:HC New Testament
Further subjects:B Socio-historical exegesis
B Historical background
B Jesus Christus
Online Access: Inhaltstext (Verlag)
Table of Contents
Description
Summary:Analysiert die Spuren des historisch nachweisbaren Jesus: Seine geistigen und familiären Wurzeln, das politische und religiöse Umfeld, seine Wirkung auf die Zeitgenossen.
Item Description:Literaturverz. S. 225 - 247
ISBN:346033178X