Kirche oder Kommerz?: Analyse der publizistischen Funktion evangelischer Privatfunkredaktionen im Schnittpunkt der Systeme Religion, Massenkommunikation und Wirtschaft in der BRD

Saved in:  
Bibliographic Details
Published in:Beiträge zur Kommunikationstheorie
Main Author: Herbig, Nicola 1967- (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Münster Hamburg London Lit 1999
In: Beiträge zur Kommunikationstheorie (16)
Reviews:Kirche oder Kommerz? Analyse der publizistischen Funktion evangelischer Privatfunkredaktionen im Schnittpunkt der Systeme Religion, Massenkommunikation und Wirtschaft in der BRD (2002) (Klinnert, Lars, 1972 -)
Series/Journal:Beiträge zur Kommunikationstheorie 16
Standardized Subjects / Keyword chains:B Germany / Commercial radio / Journalistic editing (Journalism) / Protestant journalism / Systems theory
Further subjects:B Germany Religious life and customs
B Thesis
B Mass media in religion Economic aspects Germany
Online Access: Inhaltsverzeichnis (Verlag)
Description
Item Description:Bibliogr. S. 267 - 283
ISBN:3825845028