Die 22 unumstößlichen Gebote im Marketing: Al Ries & Jack Trout. Dt. von Ursula Bischoff

Saved in:  
Bibliographic Details
Authors: Ries, Al (Author) ; Trout, Jack 1935-2017 (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
WorldCat: WorldCat
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: München Düsseldorf ECON-Verlag 1999
In:Year: 1999
Edition:4. Aufl.
Standardized Subjects / Keyword chains:B Marketing strategy
Online Access: Inhaltsverzeichnis (Verlag)

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 307571602
003 DE-627
005 20240810163342.0
007 tu
008 991216s1999 gw ||||| 00| ||ger c
020 |a 3430177839  |9 3-430-17783-9 
035 |a (DE-627)307571602 
035 |a (DE-576)081841892 
035 |a (DE-599)GBV307571602 
035 |a (OCoLC)76027624 
035 |a (OCoLC)76027624 
035 |a (AT-OBV)AC05873025 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger  |h eng 
044 |c XA-DE  |c XA-DE-BY  |c XA-DE-NW 
084 |a 17  |2 sdnb 
084 |a QP 600  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/141905: 
084 |a BL 6126  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/12227: 
100 1 |a Ries, Al  |4 aut 
240 1 4 |a The 22 immutable laws of marketing <dt.> 
245 1 4 |a Die 22 unumstößlichen Gebote im Marketing  |b Al Ries & Jack Trout. Dt. von Ursula Bischoff 
246 3 0 |a Zweiundzwanzig 
246 3 0 |a zweiundzwanzig 
250 |a 4. Aufl. 
264 1 |a München  |a Düsseldorf  |b ECON-Verl.  |c 1999 
300 |a 159 S  |c 22 cm 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
583 1 |a Archivierung prüfen  |c 20200919  |f DE-640  |z 1  |2 pdager 
583 1 |a Archivierung prüfen  |c 20240324  |f DE-4165  |z 1  |2 pdager 
601 |a Marketing 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4120697-6  |0 (DE-627)104813970  |0 (DE-576)209537213  |2 gnd  |a Marketingstrategie 
689 0 |5 DE-101 
689 1 0 |d s  |0 (DE-588)4120697-6  |0 (DE-627)104813970  |0 (DE-576)209537213  |2 gnd  |a Marketingstrategie 
689 1 |5 (DE-627) 
700 1 |0 (DE-588)110757157  |0 (DE-627)616009895  |0 (DE-576)165064528  |4 aut  |a Trout, Jack  |d 1935-2017 
700 1 2 |a Ries, Al  |t The 22 immutable laws of marketing <dt.> 
856 4 2 |u http://digitale-objekte.hbz-nrw.de/webclient/DeliveryManager?application=DIGITOOL-3&owner=resourcediscovery&custom_att_2=simple_viewer&user=GUEST&pid=912601  |x Verlag  |y Die 22 unumstößlichen Gebote im Marketing  |3 Inhaltsverzeichnis 
935 |a mteo 
935 |i Blocktest 
936 r v |a QP 600  |b Allgemeines  |k Wirtschaftswissenschaften  |k Allgemeine Betriebswirtschaftslehre  |k Aufbauelemente des Unternehmens  |k Absatz  |k Allgemeines  |0 (DE-627)1270809962  |0 (DE-625)rvk/141905:  |0 (DE-576)200809962 
936 r v |a BL 6126  |b Sozialarbeitswissenschaft; Praxisforschung; Organisationswesen und Verwaltung; Management allgemein; Nonprofit-Organisation, Supervision, Case Management, Sozialmanagement, Sozialsponsoring, Fundraising usw.  |k Theologie und Religionswissenschaften  |k Christliche Gesellschaftslehre  |k Staat  |k Sozialarbeitswissenschaft; Praxisforschung; Organisationswesen und Verwaltung; Management allgemein; Nonprofit-Organisation, Supervision, Case Management, Sozialmanagement, Sozialsponsoring, Fundraising usw.  |0 (DE-627)1270702246  |0 (DE-625)rvk/12227:  |0 (DE-576)200702246 
951 |a BO 
ELC |b 1 
ORI |a TA-MARC-ixtheo_oa001.raw 
STA 0 0 |a Marketing strategy 
STB 0 0 |a Stratégie de marketing 
STC 0 0 |a Estrategia de marketing 
STD 0 0 |a Strategia di marketing 
STG 0 0 |a Estratégia de marketing 
STH 0 0 |a Маркетинговая стратегия 
STI 0 0 |a Στρατηγική μάρκετινγκ 
SYG 0 0 |a Absatzstrategie,Marktstrategie , Absatzstrategie,Marktstrategie