Fundraising: erfolgreiche Strategien führender Nonprofit-Organisationen

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Urselmann, Michael 1966- (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Bern Stuttgart Wien Haupt 1999
In:Year: 1999
Edition:2., erw. Aufl.
Standardized Subjects / Keyword chains:B Non-profit organization / Donations collection / Successfactor
B Art patronage
Online Access: Inhaltsverzeichnis (Verlag)

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 301442991
003 DE-627
005 20220508121904.0
007 tu
008 990823s1999 sz ||||| 00| ||ger c
015 |a 99,N35,0410  |2 dnb 
015 |a 00,A07,0613  |2 dnb 
016 7 |a 95713519X  |2 DE-101 
020 |a 3258060908  |c  : DM 58.00, S 424.00, sfr 52.00 (Gb.)  |9 3-258-06090-8 
035 |a (DE-627)301442991 
035 |a (DE-576)079687547 
035 |a (DE-599)GBV301442991 
035 |a (OCoLC)845314284 
035 |a (OCoLC)48027450 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
044 |c XA-CH  |c XA-DE  |c XA-AT 
084 |a 17  |2 sdnb 
084 |a BL 6126  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/12227: 
084 |a QP 637  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/141921: 
084 |a QR 400  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/142031: 
084 |a 83.79  |2 bkl 
084 |a 85.40  |2 bkl 
100 1 |0 (DE-588)120330245  |0 (DE-627)080608124  |0 (DE-576)292162863  |4 aut  |a Urselmann, Michael  |d 1966- 
109 |a Urselmann, Michael 1966- 
245 1 0 |a Fundraising  |b erfolgreiche Strategien führender Nonprofit-Organisationen  |c Michael Urselmann 
250 |a 2., erw. Aufl. 
264 1 |a Bern  |a Stuttgart  |a Wien  |b Haupt  |c 1999 
300 |a 225 S  |b Ill., graph. Darst  |c 23 cm 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
583 1 |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet  |f PEBW  |2 pdager  |5 DE-24 
601 |a Strategie 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4293729-2  |0 (DE-627)104148500  |0 (DE-576)210955031  |2 gnd  |a Nonprofit-Organisation 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4182185-3  |0 (DE-627)10436291X  |0 (DE-576)21000973X  |2 gnd  |a Spendensammlung 
689 0 2 |d s  |0 (DE-588)4197034-2  |0 (DE-627)104233044  |0 (DE-576)210112166  |2 gnd  |a Erfolgsfaktor 
689 0 |5 DE-101 
689 1 0 |d s  |0 (DE-588)4207429-0  |0 (DE-627)104136448  |0 (DE-576)210180811  |2 gnd  |a Kultursponsoring 
689 1 |5 (DE-627) 
856 4 2 |u http://www.gbv.de/dms/hbz/toc/ht011085706.pdf  |m V:DE-605  |q pdf/application  |v 2008-11-15  |x Verlag  |y Inhaltsverzeichnis  |3 Inhaltsverzeichnis 
935 |a mteo 
935 |i Blocktest 
936 r v |a BL 6126  |b Sozialarbeitswissenschaft; Praxisforschung; Organisationswesen und Verwaltung; Management allgemein; Nonprofit-Organisation, Supervision, Case Management, Sozialmanagement, Sozialsponsoring, Fundraising usw.  |k Christliche Gesellschaftslehre  |k Staat  |k Sozialarbeitswissenschaft; Praxisforschung; Organisationswesen und Verwaltung; Management allgemein; Nonprofit-Organisation, Supervision, Case Management, Sozialmanagement, Sozialsponsoring, Fundraising usw.  |0 (DE-627)1270702246  |0 (DE-625)rvk/12227:  |0 (DE-576)200702246 
936 r v |a QP 637  |b Public Relations  |k Allgemeine Betriebswirtschaftslehre  |k Aufbauelemente des Unternehmens  |k Absatz  |k Werbung und Public Relations  |k Public Relations  |0 (DE-627)1270820516  |0 (DE-625)rvk/141921:  |0 (DE-576)200820516 
936 r v |a QR 400  |b Allgemeines  |k Gewerbepolitik. Einzelne Wirtschaftszweige  |k Wettbewerbs- und Monopolpolitik  |k Sonstige Bereiche der Gewerbepolitik  |k Allgemeines  |0 (DE-627)1271475006  |0 (DE-625)rvk/142031:  |0 (DE-576)201475006 
936 b k |a 83.79  |j Wirtschaftssektoren: Sonstiges  |0 (DE-627)10642033X 
936 b k |a 85.40  |j Marketing  |0 (DE-627)106420143 
951 |a BO 
ELC |b 1 
ITA |a 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3113504406 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 301442991 
LOK |0 005 20100407032842 
LOK |0 008 050308||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21-37  |c DE-627  |d DE-21-37 
LOK |0 541   |e 25275 
LOK |0 852   |a DE-21-37 
LOK |0 852 1  |c B 9  |m p  |9 00 
LOK |0 935   |a k037 
LOK |0 938   |k p 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
STA 0 0 |a Art patronage,Donations collection,Fundraising,Non-profit organization,Nonprofit organization,Successfactor 
STB 0 0 |a Collecte de fonds,Facteur de succès,Mécénat,Organisation sans but lucratif 
STC 0 0 |a Colecta de donaciones,Factor de éxito,Organización sin objetivos de lucro 
STD 0 0 |a Fattore di successo,Organizzazione no profit,Onlus,Onlus,Raccolta fondi,Fund raising,Fund raising 
STE 0 0 |a 捐款收集,非牟利组织 
STF 0 0 |a 捐款收集,非牟利組織 
STG 0 0 |a Coleta de doações,Entidade sem fins lucrativos,Fator de sucesso 
STH 0 0 |a Некоммерческая организация,Сбор пожертвований,Фактор успеха 
STI 0 0 |a Μη κερδοσκοπική οργάνωση,Παράγοντας επιτυχίας,Συγκέντρωση δωρεών,Fundraising,Συγκέντρωση κεφαλαίων 
SYG 0 0 |a Organisation ohne Erwerbscharakter,Non-profit-Organisation,NPO , Spendenwesen,Geldsammlung,Sammlung <Spendensammlung>,Fund Raising,Fundraising,Geldsammlung,Sammlung,Fund Raising,Sammlung,Fundraising , Kritischer Erfolgsfaktor,CSF,KEF,Strategischer Erfolgsfaktor,Strategische Erfolgsposition,SEP,Erfolgspotential , Kunstsponsoring,Unternehmen