KulturMarketing: den Dialog zwischen Kultur und Öffentlichkeit gestalten

Saved in:  
Bibliographic Details
Contributors: Benkert, Wolfgang 1953- (Editor)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
WorldCat: WorldCat
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Stuttgart Berlin [u.a.] Raabe 1995
In:Year: 1995
Series/Journal:Nachschlagen - finden
Standardized Subjects / Keyword chains:B Cultural institution / Marketing
B Cultural institutions studies
Further subjects:B Collection of essays
B Cultural institution
B Marketing
Online Access: Inhaltsverzeichnis (Verlag)

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 278115004
003 DE-627
005 20240624112527.0
007 tu
008 950116s1995 gw ||||| 00| ||ger c
015 |a 95,N03,0003  |2 dnb 
015 |a 96,A12,0010  |2 dnb 
016 7 |a 943032202  |2 DE-101 
020 |a 3886491811  |9 3-88649-181-1 
035 |a (DE-627)278115004 
035 |a (DE-576)042979129 
035 |a (DE-599)GBV278115004 
035 |a (OCoLC)243802048 
035 |a (OCoLC)844983612 
035 |a (OCoLC)37881949 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
044 |c XA-DE  |c XA-HU 
084 |a ALLG 479  |2 sfb 
084 |a ALLG 457  |2 sfb 
084 |a ALLG 467  |2 sfb 
084 |a BWL 420  |2 sfb 
084 |a 01  |2 sdnb 
084 |a 17  |2 sdnb 
084 |a 01  |a 17  |2 sdnb 
084 |a 3,5  |a 24  |a 1  |2 ssgn 
084 |a AP 14350  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/6901: 
084 |a QR 750  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/142079: 
084 |a 02.14  |2 bkl 
084 |a 02.15  |2 bkl 
084 |a 85.40  |2 bkl 
245 1 0 |a KulturMarketing  |b den Dialog zwischen Kultur und Öffentlichkeit gestalten  |c Hrsg.: Wolfgang Benkert ... 
263 |a Gb. : DM 78.00, sfr 78.00, S 546.00 
264 1 |a Stuttgart  |a Berlin [u.a.]  |b Raabe  |c 1995 
300 |a 220 S.  |b graph. Darst.  |c 23 cm 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
490 0 |a Nachschlagen - finden 
500 |a Kommentiertes Literaturverz. S. 211 - 214 
583 1 |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet  |f PEBW  |x XA-DE-BW  |2 pdager  |5 DE-24 
601 |a Gestaltung 
650 4 |a Kulturelle Einrichtung 
650 4 |a Marketing 
655 7 |a Aufsatzsammlung  |0 (DE-588)4143413-4  |0 (DE-627)105605727  |0 (DE-576)209726091  |2 gnd-content 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4136812-5  |0 (DE-627)10565471X  |0 (DE-576)209672331  |2 gnd  |a Kulturelle Einrichtung 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4037589-4  |0 (DE-627)104364246  |0 (DE-576)209025417  |2 gnd  |a Marketing 
689 0 |5 DE-101 
689 1 0 |d s  |0 (DE-588)4309943-9  |0 (DE-627)12382981X  |0 (DE-576)211120162  |2 gnd  |a Kulturmanagement 
689 1 |5 (DE-627) 
700 1 |e Hrsg.  |0 (DE-588)170162850  |0 (DE-627)060209046  |0 (DE-576)160243041  |4 edt  |a Benkert, Wolfgang  |d 1953- 
856 4 2 |u http://www.gbv.de/dms/hbz/toc/ht006492713.pdf  |m V:DE-605  |q pdf/application  |v 2008-11-15  |x Verlag  |y Inhaltsverzeichnis  |3 Inhaltsverzeichnis 
889 |w (DE-627)180327992 
935 |a RFBW  |a mteo 
935 |i mdedup 
935 |i Blocktest 
936 r v |a AP 14350  |b Kommunikation, Medien und Kultur  |k Allgemeines  |k Medien- und Kommunikationswissenschaften, Medienkulturwissenschaft, Kommunikationsdesign  |k Beziehungen, Ausstrahlungen, Einwirkungen  |k Kommunikation, Medien und Kultur  |0 (DE-627)1270684442  |0 (DE-625)rvk/6901:  |0 (DE-576)200684442 
936 r v |a QR 750  |b Kulturwirtschaft (Film, Theater, etc.)  |k Wirtschaftswissenschaften  |k Gewerbepolitik. Einzelne Wirtschaftszweige  |k Industrie, Bergbau, Handel, Dienstleistungen, Handwerk  |k Post, Informationsgewerbe (Massenmedien), Neue Medien  |k Kulturwirtschaft (Film, Theater, etc.)  |0 (DE-627)1270901346  |0 (DE-625)rvk/142079:  |0 (DE-576)200901346 
936 b k |a 02.14  |j Organisation von Wissenschaft und Kultur  |0 (DE-627)106403281 
936 b k |a 02.15  |j Wissenschaftspolitik  |j Kulturpolitik  |0 (DE-627)106412582 
936 b k |a 85.40  |j Marketing  |0 (DE-627)106420143 
951 |a BO 
ACO |a 1 
ELC |b 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 4541323575 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 278115004 
LOK |0 005 20240624110923 
LOK |0 008 240624||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-Tue135  |c DE-627  |d DE-Tue135 
LOK |0 092   |o n 
LOK |0 852   |a DE-Tue135 
LOK |0 852 1  |9 00 
LOK |0 866   |x SPQUE#Reformationsgeschichtliche Forschungsbibliothek Wittenberg#SPSAM#Lutherhaus#SPUSM#Neubestand 
LOK |0 935   |a RFBW  |a lglu  |a lgnb 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
REF |a Kulturmarketing 
STA 0 0 |a Cultural institution,Cultural institutions studies,Marketing 
STB 0 0 |a Institution culturelle,Marketing de la culture,Marketing,Mercatique,Mercatique,Marketing 
STC 0 0 |a Institución cultural,Marketing 
STD 0 0 |a Istituzione culturale,Marketing 
STE 0 0 |a 巿场营销,营销,巿场营销,文化机构 
STF 0 0 |a 巿場營銷,營銷,巿場行銷,文化機構 
STG 0 0 |a Instituição cultural,Marketing 
STH 0 0 |a Культурное учреждение,Маркетинг 
STI 0 0 |a Μάρκετινγκ,Marketing,Πολιτιστικό ίδρυμα 
SYE 0 0 |a Kultureinrichtung,Kulturelle Institution,Kulturelle Infrastruktur,Kultureinrichtungen,Kulturelle Einrichtungen , Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung,Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgut,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung 
SYG 0 0 |a Kultureinrichtung,Kulturelle Institution,Kulturelle Infrastruktur,Kultureinrichtungen,Kulturelle Einrichtungen , Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung,Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgut,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung , Cultural management,Arts and cultural management,Arts management,Kunst- und Kulturmanagement,Kunstmanagement,Kulturbetriebslehre