Konfirmandenunterricht und Ich-Identität: eine Fallstudie zu individuellen und allgemeinen Bedingungen des Konfirmandenunterrichts
主要作者: | |
---|---|
格式: | Print 图书 |
语言: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
WorldCat: | WorldCat |
Interlibrary Loan: | Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany) |
出版: |
Frankfurt am Main [u.a.]
Lang
1989
|
In: |
Europäische Hochschulschriften / 23 (359)
Year: 1989 |
丛编: | Europäische Hochschulschriften / 23
359 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
坚信礼课程
/ 自我身份
|
Further subjects: | B
学位论文
B Confirmation Study and teaching B Identity (Psychology) |
Item Description: | Zugl.: München, Ludwig-Maximilian-Univ., Diss., 1988 |
---|---|
实物描述: | 250 S., 21 cm |
ISBN: | 3631415648 |