Skip to content
Toggle navigation
IxTheo
Home
About
About us
Privacy statement
IxTheo A-Z
My Account
Log Out
Login
Language
English
Deutsch
Español
Français
Italiano
Português
中文(简体)
中文(繁體)
Ελληνικά
Русский
Index Theologicus
International Bibliography of Theology and Religious Studies
IxTheo
Full Texts
Persons / Corporations
All Fields
Title
Author
IxTheo Notations
Call number
Subject
Bible passages
Canon law passages
Time ranges
ISBN/ISSN
Find
Advanced
Browse
Browse by Subject
Browse the Catalog
Browse alphabetically
Need Help?
Search Tips
New items
Virtual Keyboard
Greek
Hebrew
Normenkodizes in Unternehmen
Cite this
Email this
Print
Export Record
Export to RIS (Citavi, Zotero, etc.)
Export to EndNote
Export to RefWorks
Export to PPN_to_DA3
Save to List
Self-archive
Normenkodizes in Unternehmen: Kundenorientierung - strategisches Management und christliche Sozialethik im Dialog
Saved in:
Bibliographic Details
Published in:
Schriften des Instituts für Christliche Sozialwissenschaften der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster
Main Author:
Wollasch, Ursula 1963-
(Author)
Format:
Print
Book
Language:
German
Subito Delivery Service:
Order now.
Check availability:
HBZ Gateway
Fernleihe:
Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published:
Münster
Lit
1998
In:
Schriften des Instituts für Christliche Sozialwissenschaften der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster (40)
Reviews:
Normenkodizes in Unternehmen. Kundenorientierung - Strategisches Management und Christliche Sozialethik im Dialog (2001) (Bedford-Strohm, Heinrich, 1960 -)
Series/Journal:
Schriften des Instituts für Christliche Sozialwissenschaften der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster
40
Standardized Subjects / Keyword chains:
B
Enterprise
/
Customer orientation
/
Behavioral standard
/
Strategic management
/
Christian social ethics
Further subjects:
B
Strategic management
B
Bibliographie enthalten
B
Beziehungsmarketing
B
Christian social ethics
B
Theory
B
Thesis
B
Business ethics
Description
Other Versions (1)
Staff View
Description
Item Description:
Literatuerverz. S. 350-392
ISBN:
3825840433
Similar Items
The modern firm: organizational design for performance and growth
by: Roberts, John
Published: (2004)
Ethik als Grundlage für moralisches Handeln in Unternehmungen: ein ganzheitlicher Ansatz
by: Märtens, Manola
Published: (2000)
Corporate social strategy: stakeholder engagement and competitive advantage
by: Husted, Bryan W. 1957-
Published: (2011)
Integrierte nachhaltige Unternehmensführung: Konzepte - Praxisbeispiele - Perspektiven
Published: (2020)
Glaube und Business - Konturen einer christlichen Ökonomik
Published: (2004)
Auf dem Weg zu einer integrativen Wirtschaftsethik: Beiträge zum Projekt wirtschaftswissenschaftlicher Grundlagenreflexion; kleine Festschrift für Peter Ulrich
Published: (1994)
Wirtschafts- und Unternehmensethik
Published: (2020)
Journal of business ethics: JBE
Published: (1982)
Journal of business ethics: JOBE
Published: (1982)
Wirtschaftsethik
by: Lütge, Christoph 1969-, et al.
Published: (2018)
Strategisches Management: erfolgreiche Entwicklung von Personen und Organisationen ; Handbuch für Führungskräfte, Supervisor(inn)en, Coaches, Personal- und Organisationsentwickler/-innen
Published: (2012)
The value orientations of Buddhist and Christian entrepreneurs: a comparative perspective on spirituality and business ethics
by: Kovács, Gábor
Published: (2020)
Bleibt die Ethik auf der Strecke?: Wirtschaftsethik, shareholder value und katholische Soziallehre
Published: (2001)
Evangelische Unternehmensethik: theologische, kirchliche und ökonomische Impulse für eine explorative Ethik geschöpflichen Lebens
by: Behrendt, Sabine 1979-
Published: (2014)
Natural corporate management: from the big bang to wall street
by: Frederick, William Crittenden 1925-
Published: (2012)
Governanceethik im Diskurs
Published: (2004)
Wirtschaftsethik: sozialethische Beiträge
Published: (2020)
Theory of the firm, management and stakeholders: an Islamic perspective
by: Azid, Toseef, et al.
Published: (2007)
Sozialprinzipien im Betrieb: zur gestaltungstheoretischen Rezeption der Personalität, Solidarität und Subsidiarität in der neueren Betriebswirtschaftslehre
by: Langner, Thomas
Published: (1996)
Problemstellungen, Methoden und Konzepte der Unternehmensethik
by: Rosenberger, Michael 1962-, et al.
Published: (2009)
more
Feedback