“Whodunit?”: Teaching Lazarillo de Tormes to Undergraduate Students through the Unknown Author

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Gamboa, Yolanda (Verfasst von)
Medienart: Druck Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: 2008
In: Approaches to teaching Lazarillo de Tormes and the picaresque tradition
Jahr: 2008, Seiten: 62-66

MARC

LEADER 00000naa a22000002c 4500
001 1942050305
003 DE-627
005 20251122091236.0
007 tu
008 251122s2008 xx ||||| 00| ||eng c
020 |a 9781603290173 
035 |a (DE-627)1942050305 
035 |a (DE-599)KXP1942050305 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a eng 
084 |a 1  |2 ssgn 
100 1 |e VerfasserIn  |0 (DE-588)1056540281  |0 (DE-627)794793932  |0 (DE-576)412352133  |4 aut  |a Gamboa, Yolanda 
109 |a Gamboa, Yolanda 
245 1 0 |a “Whodunit?”  |b Teaching Lazarillo de Tormes to Undergraduate Students through the Unknown Author 
264 1 |c 2008 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
601 |a Lazarillo de Tormes 
601 |a Student 
773 0 8 |i Enthalten in  |t Approaches to teaching Lazarillo de Tormes and the picaresque tradition  |d New York, NY : Modern Language Association of America, 2008  |g (2008), Seite 62-66  |h VIII, 173 S  |w (DE-627)573046735  |w (DE-576)331075296  |z 1603290168  |z 1603290176  |z 9781603290166  |z 9781603290173  |7 nnam 
773 1 8 |g year:2008  |g pages:62-66 
935 |a mteo 
951 |a AR 
ELC |b 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 4811405293 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1942050305 
LOK |0 005 20251122032916 
LOK |0 008 251122||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 035   |a (DE-Tue135)573046735_2008_62 
LOK |0 040   |a DE-Tue135  |c DE-627  |d DE-Tue135 
LOK |0 092   |o n 
LOK |0 852   |a DE-Tue135 
LOK |0 852 1  |9 00 
LOK |0 935   |a imwa  |a ixau  |a ixrk 
ORI |a TA-MARC-ixtheoa001.raw