Uitkomsgebaseerde onderwys in die lig van moderniteit en postmoderniteit
Outcomes-based education in the light of modernity and postmodemityWestern civilization is in the midst of a paradigm shift from the modem era with its technical rationality to the postmodern era with its eclectic and pluralistic perspective. This paradigm shift has far-reaching consequences for edu...
| VerfasserInnen: | ; ; |
|---|---|
| Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
| Sprache: | Nichtbestimmte Sprache |
| Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
| Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
| Veröffentlicht: |
2000
|
| In: |
Koers
Jahr: 2000, Band: 65, Heft: 2, Seiten: 191-203 |
| weitere Schlagwörter: | B
Curriculum 2005
B Reformational perspective B Modernity B outcomes-based education B Postmodernity |
| Online-Zugang: |
Volltext (kostenfrei) Volltext (kostenfrei) |