Uitkomsgebaseerde onderwys in die lig van moderniteit en postmoderniteit

Outcomes-based education in the light of modernity and postmodemityWestern civilization is in the midst of a paradigm shift from the modem era with its technical rationality to the postmodern era with its eclectic and pluralistic perspective. This paradigm shift has far-reaching consequences for edu...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Froneman, S. (Verfasst von) ; Vorster, J. A. (Verfasst von) ; Fourie, M. (Verfasst von)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Nichtbestimmte Sprache
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: 2000
In: Koers
Jahr: 2000, Band: 65, Heft: 2, Seiten: 191-203
weitere Schlagwörter:B Curriculum 2005
B Reformational perspective
B Modernity
B outcomes-based education
B Postmodernity
Online-Zugang: Volltext (kostenfrei)
Volltext (kostenfrei)