Mößle, Laura (2023). ‚Doing Emotion‘ im Religionsunterricht. Eine ethnographische Studie. Praktische Theologie heute, Band 192. Stuttgart: Kohlhammer. ISBN 978-3-17-043414-1. 266 Seiten.
| Main Author: | |
|---|---|
| Format: | Electronic Review |
| Language: | German |
| Check availability: | HBZ Gateway |
| Interlibrary Loan: | Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany) |
| Published: |
2024
|
| In: |
Religionspädagogische Beiträge
Year: 2024, Volume: 47, Issue: 3, Pages: 97-98 |
| Further subjects: | B
Book review
|
| Online Access: |
Volltext (kostenfrei) Volltext (kostenfrei) |
| ISSN: | 2750-3941 |
|---|---|
| Contains: | Enthalten in: Religionspädagogische Beiträge
|
| Persistent identifiers: | DOI: 10.20377/rpb-1925 |