Grundlagen für eine Marketingskonzeption für die VDO: die Ergebnisse einer Umfrage unter den Mitgliedern

Saved in:  
Bibliographic Details
Authors: Glaßl, Barbara (Author) ; Hillebrecht, Steffen W. 1965- (Author)
Format: Electronic Article
Language:German
Check availability: HBZ Gateway
Interlibrary Loan:Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany)
Published: 2000
In: Ordenskorrespondenz
Year: 2000, Volume: 41, Issue: 1, Pages: 43-47
Standardized Subjects / Keyword chains:B Vereinigung Deutscher Ordensobern / Marketing / Church publicity work
IxTheo Classification:KBB German language area
KCA Monasticism; religious orders
KDB Roman Catholic Church
RH Evangelization; Christian media
Online Access: Volltext (kostenfrei)
Parallel Edition:Non-electronic

MARC

LEADER 00000naa a22000002c 4500
001 1916886663
003 DE-627
005 20250211125947.0
007 cr uuu---uuuuu
008 250211s2000 xx |||||o 00| ||ger c
024 7 |a 10.60892/ordkorr.v41i1.81396  |2 doi 
035 |a (DE-627)1916886663 
035 |a (DE-599)KXP1916886663 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
084 |a 1  |2 ssgn 
100 1 |a Glaßl, Barbara  |4 aut 
245 1 0 |a Grundlagen für eine Marketingskonzeption für die VDO  |b die Ergebnisse einer Umfrage unter den Mitgliedern 
264 1 |c 2000 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a Computermedien  |b c  |2 rdamedia 
338 |a Online-Ressource  |b cr  |2 rdacarrier 
506 |a [DE-21]Open Access  |e Controlled Vocabulary for Access Rights  |u http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 
533 |a Reproduktion  |d 2023  |7 |2023|||||||||| 
540 |a [DE-21]Urheberrechtsschutz 1.0  |2 rs  |u https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en 
601 |a Grundlage 
601 |a Ergebnis 
601 |a Mitglied 
652 |a KBB:KCA:KDB:RH 
689 0 0 |d b  |0 (DE-588)5229729-9  |0 (DE-627)231683944  |0 (DE-576)196387914  |2 gnd  |a Vereinigung Deutscher Ordensobern 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4037589-4  |0 (DE-627)104364246  |0 (DE-576)209025417  |2 gnd  |a Marketing 
689 0 2 |d s  |0 (DE-588)4030807-8  |0 (DE-627)10626866X  |0 (DE-576)208989072  |2 gnd  |a Kirchliche Öffentlichkeitsarbeit 
689 0 |5 (DE-627) 
700 1 |0 (DE-588)115477489  |0 (DE-627)061482676  |0 (DE-576)177208147  |4 aut  |a Hillebrecht, Steffen W.  |d 1965- 
773 0 8 |i Enthalten in  |t Ordenskorrespondenz  |d Bonn : DOK Deutsche Ordensobernkonferenz e.V., 1960  |g 41(2000), 1, Seite 43-47  |h Online-Ressource  |w (DE-627)1663665583  |w (DE-600)2970518-6  |7 nnas 
773 1 8 |g volume:41  |g year:2000  |g number:1  |g pages:43-47 
776 0 8 |i Elektronische Reproduktion von  |a Glaßl, Barbara  |t Grundlagen für eine Marketingskonzeption für die VDO  |d 2000  |w (DE-627)1641804289  |w (DE-576)465325335  |k Non-Electronic 
856 4 0 |u https://doi.org/10.60892/ordkorr.v41i1.81396  |x Digitalisierung  |z kostenfrei  |3 Volltext 
935 |a mteo  |a DTH5 
951 |a AR 
ELC |a 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 4663326048 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1916886663 
LOK |0 005 20250211125947 
LOK |0 008 250211||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-Tue135  |c DE-627  |d DE-Tue135 
LOK |0 092   |o n 
LOK |0 852   |a DE-Tue135 
LOK |0 852 1  |9 00 
LOK |0 935   |a ixzs 
LOK |0 936ln  |0 1442044721  |a KBB 
LOK |0 936ln  |0 1442049448  |a KCA 
LOK |0 936ln  |0 1442049839  |a KDB 
LOK |0 936ln  |0 1442053224  |a RH 
OAS |a 1 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
STA 0 0 |a Church publicity work,Publicity work,Church,Advertising,Church public relations,Marketing 
STB 0 0 |a Marketing,Mercatique,Mercatique,Relations publiques des Églises 
STC 0 0 |a Marketing,Relaciones púbicas eclesiales 
STD 0 0 |a Marketing,Pubbliche relazioni della Chiesa,Pubbliche relazioni ecclesiastiche,Pubbliche relazioni ecclesiastiche 
STE 0 0 |a 巿场营销,营销,巿场营销,教会公共关系,教会宣传工作 
STF 0 0 |a 巿場營銷,營銷,巿場行銷,教會公共關系,教會宣傳工作 
STG 0 0 |a Marketing,Relações púbicas eclesiais 
STH 0 0 |a Маркетинг,Церковная работа с общественностью 
STI 0 0 |a Δημόσιες σχέσεις της Εκκλησίας,Μάρκετινγκ,Marketing 
SYG 0 0 |a VDO , Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung,Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgut,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung , Kirche 
TIM |a 100019460101_100020061231  |b 1946 - 2006