Caspary, Christiane, Umgang mit konfessioneller Differnez im Religionsunterricht: eine Studie zur didaktik des konfessionell-kooperativen Religionsunterrichts (Ökumenische Religionspädagogik, Bd. 10)
Main Author: | |
---|---|
Format: | Electronic Review |
Language: | German |
Check availability: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Interlibrary Loan: | Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany) |
Published: |
2017
|
In: |
Religionspädagogische Beiträge
Year: 2017, Volume: 77, Pages: 131-133 |
Further subjects: | B
Book review
|
Online Access: |
Volltext (kostenfrei) |
Parallel Edition: | Non-electronic
|
ISSN: | 2750-3941 |
---|---|
Access: | [DE-21]Open Access |
Contains: | Enthalten in: Religionspädagogische Beiträge
|
Persistent identifiers: | DOI: 10.20377/rpb-1754 |