Die Bildungsanreize unterschiedlicher Modelle des Religionsunterrichts für nicht-religiöse Schüler/-innen

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Riegel, Ulrich 1966- (Author)
Format: Electronic Article
Language:German
Check availability: HBZ Gateway
Interlibrary Loan:Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany)
Published: 2018
In: Religionspädagogische Beiträge
Year: 2018, Volume: 79, Pages: 45-55
IxTheo Classification:AB Philosophy of religion; criticism of religion; atheism
RF Christian education; catechetics
Online Access: Volltext (kostenfrei)
Parallel Edition:Non-electronic

MARC

LEADER 00000naa a22000002c 4500
001 1915326079
003 DE-627
005 20250122081919.0
007 cr uuu---uuuuu
008 250122s2018 xx |||||o 00| ||ger c
024 7 |a 10.20377/rpb-1788  |2 doi 
035 |a (DE-627)1915326079 
035 |a (DE-599)KXP1915326079 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a ger 
084 |a 1  |a 0  |2 ssgn 
100 1 |e VerfasserIn  |0 (DE-588)140268235  |0 (DE-627)616971869  |0 (DE-576)316173088  |4 aut  |a Riegel, Ulrich  |d 1966- 
109 |a Riegel, Ulrich 1966- 
245 1 0 |a Die Bildungsanreize unterschiedlicher Modelle des Religionsunterrichts für nicht-religiöse Schüler/-innen 
264 1 |c 2018 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a Computermedien  |b c  |2 rdamedia 
338 |a Online-Ressource  |b cr  |2 rdacarrier 
506 |a [DE-21]Open Access  |e Controlled Vocabulary for Access Rights  |u http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 
533 |a Reproduktion  |d 2023  |7 |2023|||||||||| 
540 |a [DE-21]Urheberrechtsschutz 1.0  |2 rs  |u https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en 
601 |a Unterschied 
601 |a Religionsunterricht 
652 |a AB:RF 
773 0 8 |i Enthalten in  |t Religionspädagogische Beiträge  |d Bamberg : University of Bamberg Press, 1978  |g 79(2018), Seite 45-55  |h Online-Ressource  |w (DE-627)1749367076  |w (DE-600)3055106-7  |x 2750-3941  |7 nnas 
773 1 8 |g volume:79  |g year:2018  |g pages:45-55 
776 0 8 |i Elektronische Reproduktion von  |a Riegel, Ulrich, 1966 -   |t Die Bildungsanreize unterschiedlicher Modelle des Religionsunterrichts für nicht-religiöse Schüler/-innen  |d 2018  |w (DE-627)1649629842  |w (DE-576)513808965  |k Non-Electronic 
856 |u http://doi.org/10.20377/rpb-1788  |x unpaywall  |z Vermutlich kostenfreier Zugang  |h publisher [deprecated] 
856 4 0 |u https://doi.org/10.20377/rpb-1788  |x Digitalisierung  |z kostenfrei  |3 Volltext 
935 |a mteo  |a DTH5 
951 |a AR 
ELC |a 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 4654925260 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1915326079 
LOK |0 005 20250122081919 
LOK |0 008 250122||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-Tue135  |c DE-627  |d DE-Tue135 
LOK |0 092   |o n 
LOK |0 852   |a DE-Tue135 
LOK |0 852 1  |9 00 
LOK |0 935   |a ixzs 
LOK |0 936ln  |0 1442053151  |a RF 
LOK |0 936ln  |0 1442042990  |a AB 
OAS |a 1 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
REL |a 1 
SUB |a REL