Religion and entrepreneurial exits: divine attributions and eternal time-frames
This conceptual study, drawing upon the literature on causal attributions and time perspectives, explores how religion may influence entrepreneurs' decisions to exit ventures. Religious beliefs and principles will likely shift entrepreneurs' (a) causal attributions of success and failure f...
VerfasserInnen: | ; |
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Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
International Association of Management, Spirituality & Religion
2024
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In: |
Journal of management, spirituality & religion
Jahr: 2024, Band: 21, Heft: 2, Seiten: 156-183 |
IxTheo Notationen: | AA Religionswissenschaft AG Religiöses Leben; materielle Religion BK Hinduismus, Jainismus, Sikhismus |
weitere Schlagwörter: | B
Contemplation
B Meta-Cognition B Aufsatz in Zeitschrift B Jainism B Entrepreneurial Exits B Religion and Entrepreneurship B Causal Attributions B Temporal Depths |
Online Zugang: |
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