Ibadi Muslim schools in post-revolutionary Zanzibar

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Wortmann, Kimberly Teresa (Author)
Format: Print Article
Language:English
Check availability: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Drawer...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Cambridge Univ. Press 2022
In: Africa
Year: 2022, Volume: 92, Issue: 2, Pages: 249-264
Parallel Edition:Electronic

MARC

LEADER 00000caa a2200000 4500
001 1807206335
003 DE-627
005 20240314122130.0
007 tu
008 220617s2022 xx ||||| 00| ||eng c
035 |a (DE-627)1807206335 
035 |a (DE-599)KXP1807206335 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a eng 
084 |a 0  |2 ssgn 
100 1 |e VerfasserIn  |0 (DE-588)1254657711  |0 (DE-627)1797330802  |4 aut  |a Wortmann, Kimberly Teresa 
109 |a Wortmann, Kimberly Teresa  |a Wortmann, Kimberly T. 
245 1 0 |a Ibadi Muslim schools in post-revolutionary Zanzibar  |c Kimberly T. Wortmann (Wake Forest University, USA. Email: wortmakt@wfu.edu) 
264 1 |c 2022 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
546 |a Sprachen der Zusammenfassung: Englisch, Französisch 
773 0 8 |i Enthalten in  |t Africa  |d Cambridge : Cambridge Univ. Press, 1928  |g 92(2022), 2, Seite 249-264  |w (DE-627)129512850  |w (DE-600)210550-0  |w (DE-576)014920727  |x 0001-9720  |7 nnns 
773 1 8 |g volume:92  |g year:2022  |g number:2  |g pages:249-264 
776 |i Erscheint auch als  |n elektronische Ausgabe  |w (DE-627)1797428705  |k Electronic 
951 |a AR 
ELC |b 1 
ITA |a 1  |t 1 
ORI |a TA-MARC-ixtheo_oa001.raw 
REL |a 1 
SUB |a REL