"Our marketing is our goodness": earnest marketing in dissenting organizations

Saved in:  
Bibliographic Details
Authors: Kociatkiewicz, Jerzy (Author) ; Kostera, Monika 1963- (Author)
Format: Electronic Article
Language:English
Check availability: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Drawer...
Interlibrary Loan:Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany)
Published: 2020
In: Journal of business ethics
Year: 2020, Volume: 164, Issue: 4, Pages: 731-744
Further subjects:B Ethnography
B Dissenting organizations
B Aufsatz in Zeitschrift
B Marketing
Online Access: Volltext (lizenzpflichtig)
Volltext (lizenzpflichtig)

MARC

LEADER 00000caa a2200000 c 4500
001 1735560219
003 DE-627
005 20241126222147.0
007 cr uuu---uuuuu
008 201014s2020 xx |||||o 00| ||eng c
024 7 |a 10.1007/s10551-019-04396-1  |2 doi 
035 |a (DE-627)1735560219 
035 |a (DE-599)KXP1735560219 
035 |a (DE-He213)s10551-019-04396-1-e 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a eng 
084 |a 1  |2 ssgn 
100 1 |a Kociatkiewicz, Jerzy  |e VerfasserIn  |4 aut 
245 1 0 |a "Our marketing is our goodness"  |b earnest marketing in dissenting organizations  |c Jerzy Kociatkiewicz, Monika Kostera 
264 1 |c 2020 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a Computermedien  |b c  |2 rdamedia 
338 |a Online-Ressource  |b cr  |2 rdacarrier 
601 |a Dissenters 
650 4 |a Dissenting organizations  |7 (dpeaa)DE-206 
650 4 |a Ethnography  |7 (dpeaa)DE-206 
650 4 |a Marketing  |7 (dpeaa)DE-206 
655 4 |0 (DE-206)49  |a Aufsatz in Zeitschrift  |5 DE-206 
700 1 |e VerfasserIn  |0 (DE-588)17143921X  |0 (DE-627)061640239  |0 (DE-576)132233630  |4 aut  |a Kostera, Monika  |d 1963- 
773 0 8 |i Enthalten in  |t Journal of business ethics  |d Dordrecht : Springer, 1982  |g 164(2020), 4 vom: Juli, Seite 731-744  |h Online-Ressource  |w (DE-627)270937129  |w (DE-600)1478688-6  |w (DE-576)121465284  |x 1573-0697  |7 nnas 
773 1 8 |g volume:164  |g year:2020  |g number:4  |g month:07  |g pages:731-744 
856 4 0 |u https://link.springer.com/content/pdf/10.1007/s10551-019-04396-1.pdf  |x Verlag  |z lizenzpflichtig 
856 4 0 |u https://doi.org/10.1007/s10551-019-04396-1  |x Resolving-System  |z lizenzpflichtig 
935 |a mteo 
951 |a AR 
ELC |a 1 
ITA |a 1  |t 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 4452986595 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1735560219 
LOK |0 005 20240110122611 
LOK |0 008 240110||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-Tue135  |c DE-627  |d DE-Tue135 
LOK |0 092   |o n 
LOK |0 852   |a DE-Tue135 
LOK |0 852 1  |9 00 
LOK |0 935   |a ixzs 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
STA 0 0 |a Marketing 
STB 0 0 |a Marketing,Mercatique,Mercatique,Marketing 
STC 0 0 |a Marketing 
STD 0 0 |a Marketing 
STE 0 0 |a 巿场营销,营销,巿场营销 
STF 0 0 |a 巿場營銷,營銷,巿場行銷 
STG 0 0 |a Marketing 
STH 0 0 |a Маркетинг 
STI 0 0 |a Μάρκετινγκ,Marketing 
SYE 0 0 |a Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung,Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgut,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung