Inklusion: Wie steht ees um das zentrale gesellschaftliche Projekt?

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Eberl, Klaus 1955- (Author)
Format: Print Article
Language:German
Check availability: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Drawer...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Bärenreiter 2020
In: Musik & Kirche
Year: 2020, Volume: 90, Issue: 5, Pages: 288-289
Standardized Subjects / Keyword chains:B Inclusive education

MARC

LEADER 00000naa a2200000 4500
001 1735158178
003 DE-627
005 20201008090706.0
007 tu
008 201008s2020 xx ||||| 00| ||ger c
035 |a (DE-627)1735158178 
035 |a (DE-599)KXP1735158178 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a ger 
084 |a 1  |2 ssgn 
100 1 |e VerfasserIn  |0 (DE-588)1102965898  |0 (DE-627)860575004  |0 (DE-576)47041703X  |4 aut  |a Eberl, Klaus  |d 1955- 
109 |a Eberl, Klaus 1955- 
245 1 0 |a Inklusion  |b Wie steht ees um das zentrale gesellschaftliche Projekt?  |c von Klaus Eberl 
264 1 |c 2020 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
601 |a Inklusion 
601 |a Gesellschaft 
601 |a Projekt 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)7693876-1  |0 (DE-627)620913444  |0 (DE-576)320604349  |2 gnd  |a Inklusive Pädagogik 
689 0 |5 (DE-627) 
773 0 8 |i Enthalten in  |t Musik & Kirche  |d Kassel [u.a.] : Bärenreiter, 1929  |g 90(2020), 5, Seite 288-289  |w (DE-627)129308617  |w (DE-600)125014-0  |w (DE-576)014508060  |x 0027-4771  |7 nnns 
773 1 8 |g volume:90  |g year:2020  |g number:5  |g pages:288-289 
936 u w |d 90  |j 2020  |e 5  |h 288-289 
951 |a AR 
ELC |b 1 
ITA |a 1  |t 1 
ORI |a SA-MARC-ixtheo_oa001.raw 
STA 0 0 |a Inclusive education 
STB 0 0 |a Pédagogie inclusive 
STC 0 0 |a Pedagogía inclusiva 
STD 0 0 |a Pedagogia inclusiva 
STG 0 0 |a Pedagogia inclusiva 
STH 0 0 |a Инклюзивное образование 
STI 0 0 |a Παιδαγωγική της ενσωμάτωσης 
SYG 0 0 |a Inklusionspädagogik