Tea for interreligious harmony?: Cause marketing as a new field of experimentation with visual secularity in India
| 1. VerfasserIn: | |
|---|---|
| Medienart: | Elektronisch Buch |
| Sprache: | Englisch |
| Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
| WorldCat: | WorldCat |
| Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
| Veröffentlicht: |
Leipzig
Kolleg-Forschergruppe 'Multiple Secularities - Beyond the West, Beyond Modernities'
2020
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| In: |
Working paper series of the HCAS “Multiple secularities - beyond the west, beyond modernities” (20)
Jahr: 2020 |
| Schriftenreihe/Zeitschrift: | Working paper series of the HCAS “Multiple secularities - beyond the west, beyond modernities”
20 |
| Online-Zugang: |
Volltext (kostenfrei) Volltext (kostenfrei) Volltext (kostenfrei) |
| Persistent identifiers: | URN: urn:nbn:de:bsz:15-qucosa2-709017 |
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