L'illettrisme, une cause de l'exclusion
Main Author: | |
---|---|
Format: | Print Article |
Language: | French |
Check availability: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Paris
Soc. de la Revue des Deux Mondes
2006
|
In: |
Revue des deux mondes
Year: 2006, Issue: (janvier 2006) 1, Pages: 105-124 |
Further subjects: | B
Suggestion
B Social conflict B Illiteracy B Educational level B Exclusion B Reform B France |
MARC
LEADER | 00000caa a22000002 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1661985610 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20230330154847.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 070424s2006 xx ||||| 00| ||fre c | ||
035 | |a (DE-627)1661985610 | ||
035 | |a (DE-576)264001087 | ||
035 | |a (DE-599)BSZ264001087 | ||
035 | |a (DE-615)00464297 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a fre | ||
082 | 0 | |a 361.6 | |
082 | 0 | |a 0905 | |
082 | 0 | |a 0904 | |
082 | 0 | |a 944 | |
084 | |a RA04.06 |2 fivr | ||
084 | |a SG03 |2 fivs | ||
100 | 1 | |a Bentolila, Alain |4 aut | |
245 | 1 | 2 | |a L'illettrisme, une cause de l'exclusion |c Alain Bentolila |
264 | 1 | |a Paris |c 2006 | |
300 | |a (janvier 2006) 1, S. 105-124 |b 1 Tab. | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4300539-1 |0 (DE-627)104099410 |0 (DE-576)21103049X |a Ausgrenzung |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4145482-0 |0 (DE-627)104317558 |0 (DE-576)209741805 |a Bildungsniveau |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4001863-5 |0 (DE-627)106395475 |0 (DE-576)208844597 |a Analphabetismus |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4115716-3 |0 (DE-627)10581220X |0 (DE-576)209495499 |a Reform |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4461765-3 |0 (DE-627)230758975 |0 (DE-576)212678876 |a Vorschlag |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4055747-9 |0 (DE-627)106156942 |0 (DE-576)209115238 |a Sozialer Konflikt |2 gnd |
651 | 7 | |0 (DE-588)4018145-5 |0 (DE-627)106327232 |0 (DE-576)208922857 |a Frankreich |2 gnd | |
773 | 0 | 8 | |i In |t Revue des deux mondes |d Paris : Soc. de la Revue des Deux Mondes, 1829 |g (2006), (janvier 2006) 1, Seite 105-124 |w (DE-627)12948668X |w (DE-600)205313-5 |w (DE-576)014878038 |x 0035-1962 |7 nnns |
773 | 1 | 8 | |g year:2006 |g number:(janvier 2006) 1 |g pages:105-124 |
935 | |a FRST |a mteo | ||
936 | f | i | |0 (DE-627)1756131651 |a RA04.06 |b Frankreich |k Europa |k Westeuropa |k Frankreich |2 fivr |
936 | f | i | |0 (DE-627)1756135991 |a SG03 |b Sozialpolitik/Soziales |k Gesellschaft |k Sozialpolitik/Soziales |2 fivs |
936 | f | i | |a ZGF360 |b Sozialpolitik, Soziales |k Sozialpolitik, Soziales |q DE-Lg3 |2 fivw |
936 | f | i | |a ZGF520 |b Erziehung, Bildung |k Erziehung, Bildung |q DE-Lg3 |2 fivw |
938 | 1 | 0 | |0 (DE-627)1756148325 |0 (DE-615)6603106 |a Frankreich |2 fivt |
938 | 1 | 0 | |0 (DE-627)1756190119 |0 (DE-615)6607300 |a Soziale Ausgrenzung |2 fivt |
938 | 1 | 0 | |0 (DE-627)1756228876 |0 (DE-615)6609543 |a Bildungsniveau/Ausbildungsstand |2 fivt |
938 | 1 | 0 | |0 (DE-627)1756213607 |0 (DE-615)6609671 |a Analphabetismus |2 fivt |
938 | 1 | 0 | |0 (DE-627)1756184100 |0 (DE-615)6607857 |a Reformvorschlag |2 fivt |
938 | 1 | 0 | |0 (DE-627)1756241643 |0 (DE-615)6605959 |a Sozialer Konflikt |2 fivt |
938 | 1 | 1 | |0 (DE-627)1756142831 |0 (DE-615)6603980 |a Sozialprofil |2 fiva |
938 | 1 | 1 | |0 (DE-627)1756144834 |0 (DE-615)6603022 |a Studenten/Schüler |2 fiva |
938 | 1 | 1 | |0 (DE-627)1756223394 |0 (DE-615)6606175 |a Schulwesen/Schulsystem |2 fiva |
938 | 1 | 1 | |0 (DE-627)1756231516 |0 (DE-615)6609070 |a Schulerziehung/Schulbildung |2 fiva |
938 | 1 | 1 | |0 (DE-627)175618612X |0 (DE-615)6610230 |a Soziale Randgruppe |2 fiva |
951 | |a AR | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 |t 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 4300045496 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 1661985610 | ||
LOK | |0 005 20240208091819 | ||
LOK | |0 008 230330||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-Tue135 |c DE-627 |d DE-Tue135 | ||
LOK | |0 092 |o n | ||
LOK | |0 852 |a DE-Tue135 | ||
LOK | |0 852 1 |9 00 | ||
LOK | |0 866 |x SPQUE#Bibliothek der Franckeschen Stiftung | ||
LOK | |0 935 |a FRST | ||
ORI | |a SA-MARC-ixtheoa001.raw | ||
REL | |a 1 | ||
STA | 0 | 0 | |a Educational level,Educational standard,Standard of education,Level of education,Exclusion,France,France,France,France,France,France,Northern France,Southern France,Occitania,Western France,Northeastern France,Eastern France,Illiteracy,Reform,Reform,Social conflict,Social conflict,Suggestion,Proposal,Proposal |
STB | 0 | 0 | |a Analphabétisme,Conflit social,Conflit social,Exclusion,Niveau d'éducation,Proposition,Réforme,Réforme |
STC | 0 | 0 | |a Analfabetismo,Conflicto social,Conflicto social,Exclusión,Marginalización,Marginalización,Nivel educacional,Propuesta,Sugerencia,Sugerencia,Reforma,Reforma |
STD | 0 | 0 | |a Analfabetismo,Conflitto sociale,Conflitto sociale,Emarginazione,Livello d'istruzione,Proposta,Riforma,Riforma |
STE | 0 | 0 | |a 不识字,文盲,排斥,改革,改造,革新,教育水平,社会冲突,社会冲突 |
STF | 0 | 0 | |a 不識字,文盲,排斥,改革,改造,革新,教育水平,社會衝突,社會衝突 |
STG | 0 | 0 | |a Analfabetismo,Conflito social,Conflito social,Exclusão,Marginalização,Marginalização,Nível educacional,Proposta,Sugestão,Sugestão,Reforma,Reforma |
STH | 0 | 0 | |a Исключение (социальное),Неграмотность,Предложение,Реформа (мотив),Реформа,Социальный конфликт (мотив),Социальный конфликт,Уровень образования |
STI | 0 | 0 | |a Αναλφαβητισμός,Επίπεδο εκπαίδευσης,Εκπαιδευτικό επίπεδο,Κοινωνική σύγκρουση (μοτίβο),Κοινωνική σύγκρουση,Μεταρρύθμιση (μοτίβο),Μεταρρύθμιση,Περιθωριοποίηση,Αποκλεισμός,Πρόταση |
SUB | |a REL | ||
SYE | 0 | 0 | |a Soziale Ausgrenzung,Soziale Exklusion,Exklusion , Bildungsgrad,Bildungsstand , Reformen , Gesellschaftlicher Konflikt,Soziale Konflikte |
SYF | 0 | 0 | |a France , France,La France,République Française,France,Francija,Französische Republik,Empire Français,République Française,France,Royaume Français,Fränkische Republik,Frankreich,Frankreich,Ṣārfat,Repubblica Francese |