Am Anfang war die Beschwerde

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Vrieze, Jan-Wout (Author)
Format: Print Article
Language:German
Check availability: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Drawer...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Dt. Caritasverb. 2007
In: Neue Caritas
Year: 2007, Volume: 108, Issue: 3, Pages: 12-13
Standardized Subjects / Keyword chains:B Caritasverband für das Bistum Magdeburg / Consumer complaint / Customer relationship management

MARC

LEADER 00000caa a2200000 4500
001 1661900283
003 DE-627
005 20220617104454.0
007 tu
008 070205s2007 xx ||||| 00| ||ger c
035 |a (DE-627)1661900283 
035 |a (DE-576)26143294X 
035 |a (DE-599)BSZ26143294X 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
084 |a 1  |2 ssgn 
100 1 |a Vrieze, Jan-Wout  |4 aut 
245 1 0 |a Am Anfang war die Beschwerde  |c Jan-Wout Vrieze 
264 1 |c 2007 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
601 |a Beschwerde 
689 0 0 |d b  |0 (DE-588)5120813-1  |0 (DE-627)18080717X  |0 (DE-576)194996077  |2 gnd  |a Caritasverband für das Bistum Magdeburg 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4834499-0  |0 (DE-627)493129642  |0 (DE-576)217030033  |2 gnd  |a Reklamation 
689 0 2 |d s  |0 (DE-588)4236865-0  |0 (DE-627)104891025  |0 (DE-576)210400358  |2 gnd  |a Kundenmanagement 
689 0 |5 (DE-627) 
773 0 8 |i In  |t Neue Caritas  |d Freiburg, Br. : Dt. Caritasverb., 1999  |g 108(2007), 3, Seite 12-13  |w (DE-627)306365103  |w (DE-600)1497451-4  |w (DE-576)081861427  |x 1438-7832  |7 nnns 
773 1 8 |g volume:108  |g year:2007  |g number:3  |g pages:12-13 
935 |a mteo 
951 |a AR 
ELC |b 1 
ITA |a 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3415465179 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1661900283 
LOK |0 005 20070207091901 
LOK |0 008 070207||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21-35  |c DE-627  |d DE-21-35 
LOK |0 852   |a DE-21-35 
LOK |0 852 1  |c Zk 92-108,3  |m p  |9 00 
LOK |0 935   |a kneu 
LOK |0 938   |k p 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
STA 0 0 |a Consumer complaint,Customer relationship management 
STB 0 0 |a Gestion de la clientèle,Réclamation 
STC 0 0 |a Gestión de las relaciones con clientes,Reclamación 
STD 0 0 |a Gestione delle relazioni con i clienti,Customer Relationship Management,Customer Relationship Management,Reclamo 
STG 0 0 |a Gestão das relações com clientes,Reclamação 
STH 0 0 |a Клиентский менеджмент,Рекламация 
STI 0 0 |a Διαχείριση πελατειακών σχέσεων,Customer Relationship Management,Καταγγελία,Παράπονο 
SYG 0 0 |a Caritasverband für das Bistum Magdeburg e.V.,Caritas für das Bistum Magdeburg,Caritasverband Magdeburg , Beschwerde,Verbraucherbeschwerde,Verbraucherreklamation,Verbraucher,Verbraucher,Kundenbeschwerde,Kundenreklamation,Kunde,Kunde,Complaint , Kundenorientiertes Management,Kundenorientierung,Customer Relationship Management,CRM