Spirituality, positive purpose, wisdom, and positive development in adolescence: comments on Oman, Flinders, and Thoresen's ideas about "Integrating spiritual modeling into education"
1. VerfasserIn: | |
---|---|
Medienart: | Elektronisch/Druck Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Routledge, Taylor & Francis Group
2008
|
In: |
The international journal for the psychology of religion
Jahr: 2008, Band: 18, Heft: 2, Seiten: 108-118 |
normierte Schlagwort(-folgen): | B
Oman, Doug ca. 21. Jh.
/ Flinders, Tim
/ Thoresen, Carl E. 1933-
/ Stressbewältigung
/ Spiritualität
/ Projektunterricht
/ Religionsunterricht
|
IxTheo Notationen: | CB Christliche Existenz; Spiritualität RF Christliche Religionspädagogik; Katechetik ZD Psychologie |
Online Zugang: |
Volltext (doi) |
Parallele Ausgabe: | Elektronisch
|
ISSN: | 1050-8619 |
---|---|
Bezug: | Bezugnahme auf "Integrating spiritual modeling into education / Doug Oman ; Tim Flinders ; Carl E. Thoresen" |
Enthält: | In: The international journal for the psychology of religion
|
Persistent identifiers: | DOI: 10.1080/10508610701879340 |