|
|
|
|
LEADER |
00000caa a22000002 4500 |
001 |
1636549241 |
003 |
DE-627 |
005 |
20220616105348.0 |
007 |
tu |
008 |
160405s1996 xx ||||| 00| ||afr c |
035 |
|
|
|a (DE-627)1636549241
|
035 |
|
|
|a (DE-576)464232635
|
035 |
|
|
|a (DE-599)BSZ464232635
|
040 |
|
|
|a DE-627
|b ger
|c DE-627
|e rakwb
|
041 |
|
|
|a afr
|
084 |
|
|
|a 1
|2 ssgn
|
100 |
1 |
|
|a Staden, J. G. van
|4 aut
|
245 |
1 |
4 |
|a Die vryheidsbeginsel in die nuwe Suid-Afrikaanse onderwysbedeling na analogie van die Nederlandse ervaring
|
264 |
|
1 |
|c 1996
|
336 |
|
|
|a Text
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a ohne Hilfsmittel zu benutzen
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a Band
|b nc
|2 rdacarrier
|
601 |
|
|
|a Analogie
|
652 |
|
|
|a ZF
|
689 |
0 |
0 |
|d g
|0 (DE-588)4078012-0
|0 (DE-627)106078739
|0 (DE-576)209206934
|2 gnd
|a Südafrika
|
689 |
0 |
1 |
|d s
|0 (DE-588)4006681-2
|0 (DE-627)10637673X
|0 (DE-576)208866574
|2 gnd
|a Bildungswesen
|
689 |
0 |
2 |
|d s
|0 (DE-588)4009736-5
|0 (DE-627)10444407X
|0 (DE-576)208884408
|2 gnd
|a Chancengleichheit
|
689 |
0 |
3 |
|d g
|0 (DE-588)4042203-3
|0 (DE-627)104400765
|0 (DE-576)209049030
|2 gnd
|a Niederlande
|
689 |
0 |
|
|5 (DE-627)
|
700 |
1 |
|
|a Niemann, G. S.
|4 aut
|
773 |
0 |
8 |
|i In
|t Tydskrif vir christelike wetenskap
|d Bloemfontein : VCHO, 1994
|g 32(1996), 3/4, Seite 98-110
|w (DE-627)182333027
|w (DE-600)1198408-9
|w (DE-576)041600827
|x 1013-1116
|7 nnns
|
773 |
1 |
8 |
|g volume:32
|g year:1996
|g number:3/4
|g pages:98-110
|
935 |
|
|
|a mteo
|
951 |
|
|
|a AR
|
ELC |
|
|
|b 1
|
ITA |
|
|
|a 1
|t 1
|
LOK |
|
|
|0 000 xxxxxcx a22 zn 4500
|
LOK |
|
|
|0 001 329403315X
|
LOK |
|
|
|0 003 DE-627
|
LOK |
|
|
|0 004 1636549241
|
LOK |
|
|
|0 005 20160405111520
|
LOK |
|
|
|0 008 160404||||||||||||||||ger|||||||
|
LOK |
|
|
|0 040
|a DE-Tue135
|c DE-627
|d DE-Tue135
|
LOK |
|
|
|0 092
|o n
|
LOK |
|
|
|0 852
|a DE-Tue135
|
LOK |
|
|
|0 852 1
|9 00
|
LOK |
|
|
|0 935
|a ixzs
|a ixmi
|
LOK |
|
|
|0 936ln
|0 1442053712
|a ZF
|
ORI |
|
|
|a SA-MARC-ixtheoa001.raw
|
REL |
|
|
|a 1
|
STA |
0 |
0 |
|a Africa,Republic,Southern Africa,South Africa,Educational system,Equal opportunity,Netherlands,Netherlands,Netherlands,State,United Netherlands,Batavian Republic,Southern Netherlands,Eastern Netherlands
|
STB |
0 |
0 |
|a Système éducatif,Enseignement,Enseignement,Égalité des chances
|
STC |
0 |
0 |
|a Igualdad de oportunidades,Sistema educacional
|
STD |
0 |
0 |
|a Istruzione,Pari opportunità
|
STE |
0 |
0 |
|a 平等机会,教育系统
|
STF |
0 |
0 |
|a 平等機會,教育系統
|
STG |
0 |
0 |
|a Igualdade de oportunidades,Sistema educacional
|
STH |
0 |
0 |
|a Равность шансов,Система образования
|
STI |
0 |
0 |
|a Ίσες ευκαιρίες,Εκπαίδευση,Εκπαιδευτικό σύστημα
|
SUB |
|
|
|a REL
|
SYG |
0 |
0 |
|a Südliches Afrika , Afrika,Süd,Südliches Afrika,Südafrikanische Union,Südafrikanische Republik,Republik Südafrika,Azania,Republic of South Africa,South Africa,South African Republic,Union of South Africa,Republiek van Suidafrika,RSA,Suid-Afrika,Suidafrika,Suid Africa,Republiek van Suid-Afrika,Unie van Zuid-Africa,Unie van Suid-Afrika,Zuid-Africa,Zuid-Afrikaansche Republiek,Zuidafrikaansche Republiek,ZAR,Repaboliki ya Aferika Borwa,Riphabulika ya Afurika Tshipembe,Union von Südafrika , Educational system,Bildungssektor,Bildungssystem,Education system,Erziehungssystem,Erziehungswesen,Erziehungswesen , Chancenungleichheit , Preußischer Einmarsch in Holland,Niederlande , Staat Holland,Vereinigte Niederlande,Holland,Batavische Republik,Republik der Sieben Vereinigten Provinzen,Holland,Koninkrijk der Nederlanden,Nederland,Nederlanden,Netherlands,Königreich der Niederlande,Nederland,Besetzte Niederländische Gebiete,Het Besette Nederlandsche Gebied,Pays-Bas,Royaume des Pays-Bas
|
TIM |
|
|
|a 100019100101_100020241231
|b 1910 - 2024
|