Heinz-Werner Wollersheim / Hans-Martin Moderow / Cathrin Friedrich (Hrsg.), Die Rolle von Schulbüchern für Identifikationsprozesse in historischer Perspektive, Leipzig, Leipziger Univ.-Verl., 2002, 310 S.: Rezension

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Weichlein, Siegfried 1960- (Author)
Format: Print Review
Language:German
Check availability: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Drawer...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: ˜deœ Gruyter Oldenbourg 2003
In: Historische Zeitschrift
Year: 2003, Volume: 277, Issue: 1, Pages: 236-237
Review of:Heinz-Werner Wollersheim / Hans-Martin Moderow / Cathrin Friedrich (Hrsg.), Die Rolle von Schulbüchern für Identifikationsprozesse in historischer Perspektive, Leipzig, Leipziger Univ.-Verl., 2002, 310 S. (Weichlein, Siegfried)
Further subjects:B Book review
Description
ISSN:0018-2613
Contains:In: Historische Zeitschrift